Dobra organizacja miejsca pracy usprawnia i poprawia jakość oferowanych usług. To jedna z podstawowych zasad, na które zwracają uwagę szkoleniowcy, wdrażający metody Lean Management.

Techniki stosowane zarówno w halach produkcyjnych jak i w biurach. Dążenie do przygotowania miejsca pracy tak, aby każdy dokument, narzędzie, miało stałe, określone miejsce, co przyspiesza pracę. Usprawnia procesy zachodzące między pracownikami, katalogowanie dokumentów, przekazywanie informacji.

Funkcjonowanie i charakter biura- metoda 5S

Planując wyposażenie biura należy spojrzeć na nie jak na łańcuch powiązań, stanowisk, odpowiedzialnych za kolejne etapy świadczonych usług. Co będzie niezbędne do wykonania pracy na danym stanowisku, jakie wyposażenie będzie do tego konieczne? Jak usprawnić pracę, stosując wybrane rozwiązania meblarskie? Zgodnie z metodą 5S najważniejsze kroki wprowadzenia efektywnego porządku w biurze to:

- Sortowanie

- Systematyka

- Sprzątanie

- Standaryzacja

- Samodyscyplina.

Wybór odpowiednich mebli biurowych ułatwi wprowadzenie tych zasad. Nasz sklep internetowy z meblami, pozwoli do tego oszczędzić cenny czas i optymalnie skonfigurować wyposażenie biura. Dobrać meble do każdego stanowiska, tak by ułatwić pracę, zwiększyć ergonomię, minimalizować bariery w komunikacji biurowej.

Sklep internetowy z meblami

Szybko, prosto i skutecznie. Tak zamawia się wyposażenie biura w naszym sklepie internetowym z meblami. Meble metalowe, idealnie sprawdzą się w firmowej przestrzeni. Solidne wykonanie, łatwość utrzymania porządku i czystości na stanowisku pracy, szeroki wybór szaf, regałów i rozwiązań zarówno do bezpiecznego przechowywania i archiwizacji dokumentów jak i zapewnienia zaplecza socjalnego pracownikom. W jednym miejscu zamówisz meble biurowe (szafy kartotekowe, szafy aktowe, szafy na rysunki i mapy, szafy na nośniki, szafy ognioodporne), meble do komputerów, regały, sejfy, meble socjalne. A wszystko w jednolitej, spójnej aranżacji.