Jesteś właścicielem firmy lub posesji prywatnej? Czy zabezpieczyłeś ją w odpowiedni sposób? Jeśli tak nie jest to powinieneś wiedzieć, że wypadki zdarzają się zawsze i wszędzie tak samo. Niekontrolowane sytuacje takie jak pożar, włamanie lub napad mogą przytrafić się w każdej placówce bez względu na wysokość obrotów dziennych. Czy wiesz jak tego uniknąć? Wystarczy zainwestować z początku w lepszej jakości zabezpieczenia. Pozwala to w większości przypadków uniknąć niepotrzebnych komplikacji oraz sytuacji, w których okażesz się po prostu stratny.
Zakup lepszej jakości sprzętu to gwarancja, że na terenie Twojego biznesu nie przydarzy się nic złego lub skutki nie będą tak dotkliwe jak w wypadku jego braku od samego początku. Bardzo często nieco większe inwestycje już na początku działalności pozwalają na redukcje kosztów w przyszłości. Chodzi głównie o rekompensaty za straty natury prawnej, utratę danych, czy też wyciek wrażliwych danych należących bezpośrednio do naszej firmy. Co może zmienić taki stan rzeczy? Przede wszystkim instalacja szerokie spektrum zabezpieczeń, takich jak sejfy, monitoring, alarmy oraz zamki elektroniczne w zastępstwie standardowych wkładek do drzwi.
Co daje montaż sejfu lub kasy pancernej z zamkiem elektronicznym na terenie firmy?
Przede wszystkim ogromną pewność, że wszystko co umieścimy w środku pozostanie na swoim miejscu nienaruszone w żaden sposób. Dlaczego jest to tak istotne? Z tego względu, że wyłącznie sejf z certyfikatem pozwala na całkowitą pewność, że mienie właściciela pozostanie bezpieczne. Kolejnym niezbędnym elementem w przypadku np. placówek z wieloma pracownikami, będzie zamek elektroniczny w zastępstwie standardowych modeli zamykanych na klucz.
Tradycyjne wkładki do drzwi lub zamki są po prostu niefunkcjonalne i bardzo utrudniają wiele procedur na terenie firm. Przede wszystkim chodzi o konieczność wymienianie się kluczem pomiędzy poszczególnymi pracownikami. Poza tym każdą fizyczną jego wersję można po prostu zgubić, a to generuje dodatkowy problem, jeśli była to już kopia zapasowa lub jedyny egzemplarz.
Zamki elektroniczne na Pin
Bezpieczeństwo na terenie firmy to absolutny priorytet. Nie można pozwolić, aby żadne osoby nieautoryzowane miały dostęp do pomieszczeń lub przedmiotów, które stanowią elementy newralgiczne przedsiębiorstwa. Każdy pracownik, jak i administrator dostępu skorzysta na instalacji zamków elektronicznych.
Pozwalają one w bardzo łatwy sposób generować klucze dostępu w postaci np. Pinów. Wydaje się to dosyć ryzykownych rozwiązaniem, jednak nie jest tak, gdyż w przypadku możliwości, że kod został np. skradziony, administrator może go zmienić w jednej chwili. Poza tym warto regularnie zrestartować system i dokonywać zmiany aktualnych haseł. Gwarantuje to 100% efektywności i bezpieczeństwa przy zachowaniu bardzo uproszczonych procedur.
Systemy oparte na monitoringu, alarmach i zamkach elektronicznych
Cyfrowe wersje zabezpieczeń to standard w obecnych czasach. Zapewniają one maksymalne bezpieczeństwo mienia i osób przy jak najmniejszym stopniu skomplikowania procedur autoryzacji. Zamki elektroniczne pozwalają bardzo sprawnie przemieszczać się po terenie firmy osobom autoryzowanym. Nie ma konieczności posiadania przy sobie klucza, wymiany pomiędzy poszczególnymi osobami, a także nie występuje możliwość jego zagubienia. Likwiduje to wiele problemów i jest skuteczne.
Wiele firm aktualnie wykorzystuje ten system. Poza tym przedsiębiorcy korzystają również z zaawansowanych systemów alarmowych, które monitorują dostęp do pomieszczeń, a także monitoringu rejestrującego 24 godziny na dobę obraz w całej firmie. Osoby trzecie złapane na kamerze mogą zostać zawsze zgłoszone z gotowym dowodem do organów ścigania. Minimalizuje to możliwość kradzieży danych, zniszczenia mienia firmowego oraz uszkodzenia wartościowego sprzętu. Poza tym nawet w razie takiej sytuacji, pozwala znaleźć winnego, który odpowie finansowo za dokonane przestępstwo.
Zaawansowane systemy alarmowe w Biuromarket
Jesteś pracodawcą, który chce zadbać o komfort pracy swoich podwładnych? Doskonale! Trafiłeś wprost idealnie na ofertę w 100% spełniającą Twoje oczekiwania. Biuromarket pomoże Ci dopasować systemy alarmowe wprost do Twoich oczekiwań. Oferujemy szerokie spektrum produktów, które podniosą znacznie poziom bezpieczeństwa na terenie Twojej firmy lub inteligentnego domu prywatnego.
Nasze artykuły dopasowane są ściśle do obiektów, do których je zakupisz. Jak to możliwe? Zapewniamy szczegółową customizację każdego sprzętu, który wychodzi z naszego sklepu. Biuromarket dba o swoich klientów i nie sprzeda produktu, którego sam nie zastosowałby w zakresie swoich placówek. Dystrybuujemy wyłącznie takie zabezpieczenia, które sami wykorzystujemy.
Zadbaj o swoją firmę razem z Biuromarket!
Od lat zajmujemy się sprzedażą zamków elektronicznych oraz innych rozwiązań, które podniosą komfort pracy w Twoim przedsiębiorstwie. Nie od dzisiaj zajmujemy się doradztwem w tym zakresie. Potrzebujesz systemów zabezpieczeń dopasowanych ściśle do Twojego obiektu? Skontaktuj się z nami i ustalmy szczegóły! Wspólnie dopasujemy odpowiedni produkt do Twoich potrzeb! Sprawdź!