FAQ

1. Czy można u Państwa otrzymać FV?

W naszym sklepie faktury w formacie PDF wystawiamy w przypadku wszystkich zamówień, zarówno w przypadku pojedynczego regału magazynowego, jak i większej ilości produktów. Aby mogli Państwo odebrać fakturę prosimy o wskazanie adresu mailowego w zamówieniu mebli metalowych bądź innych akcesoriów.

Faktura papierowa zostanie otrzymana po przesłaniu stosownej prośby mailowo na adres: biuro@keypol.com.pl lub wpisaniu jej w sekcji Uwagi odnośnie zamówień mebli warsztatowych lub innych produktów.

 

2. Kiedy można się spodziewać dostarczenia zamówienia?

Dostępność poszczególnych produktów – czy to depozytora na klucze, czy też innego mebla – zawarta jest w ich opisie. Szczegóły określają stosowne uwagi:

Wysyłka 24h – dla produktu, którego zamówienie realizowane jest w ciągu 24 godzin od momentu jego rejestracji.

Zamówienia opłacane z góry - rejestrowane są w momencie zaksięgowania płatności na naszym koncie.

Zamówienia, za które opłata będzie pobrana przy odbiorze wysyłane są zazwyczaj następnego dnia roboczego.

Termin, w którym dany produkt zostanie wysłany określają odpowiednie statusy.

Czas potrzebny na wysyłkę liczony jest w dniach roboczych wraz z chwilą potwierdzenia konkretnego zamówienia, na przykład stołu do rehabilitacji bądź innego produktu.

 

3. Ile kosztuje dostarczenie zamówienia?

Realizacja zamówień naszych mebli metalowych, a także wszystkich akcesoriów odbywa się przeważnie we współpracy z firmami kurierskimi.

Na rodzaj wysyłki produktu (paczka, paleta) wpływają rozmiary, waga i jego podatność na uszkodzenia.

Bezpiecznym wyborem jest w każdym przypadku przesyłka paletowa.

Większe zamówienia, takie jak np. łóżka szpitalnego lub szafy teleinformatycznej wykorzystujemy samochody dostawcze.

Szczegóły znajdą Państw dziale: Rodzaje i koszty dostawy

 

4. Czy jest dostępna usługa wniesienia szafy przez kuriera?

Przesyłki paletowe przewożone przez firmy kurierskie, jak np. ścianki warsztatowe itp. docierają wskazany adres, natomiast kurier nie ma obowiązku ich wnosić ani wwozić.

Prosimy zawsze pamiętać, że zamówioną szafy na dokumenty lub inny produkt należy ulokować w wybranym miejscu samodzielnie.

Do konkretnych lokali kurier dostarcza przesyłki o mniejszych gabarytach.

 

5. Jak wygląda procedura zwrotu na przykład fotela biurowego?

W warunkach obowiązującego dziś prawa Konsument może zwrócić zakupiony produkt, czy będzie to kasa pancerna czy inny mebel, poprzez złożenie Sprzedawcy Oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży w terminie 14 dni od chwili otrzymania zamówionego produktu.

Można to zrobić osobiście, za pośrednictwem maila, poczty tradycyjnej bądź kuriera.

Niezależnie od tego, czy chodzi o zamek cyfrowy czy biurowy fotel w takim wypadku zamówiony towar przed wysłaniem i wydaniem kurierowi należy odpowiednio przygotować

14 dni od daty złożenia Oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży nastąpi zwrot kosztów.

Ważne: jeżeli Klient jest przedsiębiorcą wszystkie wnioski o zwrot zamówionego towaru zostaną rozpatrzone indywidualnie.

Prosimy również o zachowanie oryginalnego opakowania – zarówno zamka cyfrowego, jak i każdego innego produktu.

 

6. Jak wygląda procedura reklamacji?

Zawsze zależy nam bardzo, aby nie spotkali się Państwo z żadnymi uchybieniami czy wadami oferowanych przez nas produktów – szafek śniadaniowych czy np. Ławek szkolnych.

Jeżeli dojdzie do losowego uszkodzenia fakt ten zostanie najprawdopodobniej odnotowany na etapie transportu.

W razie potrzeby reklamowania danego produktu należy skontaktować się z nami mailowo, jak najszybciej po odebraniu zamówienia (w nieprzekraczalnym terminie 7 dni).

Przesłanie zdjęć dokumentujących uszkodzenie akcesoriów do szaf warsztatowych lub innych produktów znacznie usprawni proces reklamacji.

Bezpieczeństwo zwrotu i ewentualną wymianę zakupu zapewni zachowanie oryginalnego opakowania towaru.

W ciągu 2 lat od daty zakupu zapewniamy Państwu profesjonalną obsługę posprzedażową. W przypadku wystąpienia usterki prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny.

 

7. Czy można uzyskać dodatkowy rabat na zakupy?

Staramy się by wyznaczane przez nas ceny były możliwie jak najbardziej dla Państwa korzystne.

W przypadku większych zamówień mebli medycznych, mebli warsztatowych oraz pozostałych akcesoriów możecie Państwo skorzystać z opcji zakupów hurtowych.

Przypominamy o mailowej drodze kontaktu: biuro@keypol.com.pl.

 

8. Czy wydają Państwo faktury z odroczonym terminem płatności?

Możliwość odroczenia terminu płatności przysługuje jednostkom budżetowym oraz stałym Klientom.

Do przeprowadzenia tego typu transakcji potrzebny jest skan dokumentu z pieczątką i podpisem osoby odpowiedzialnej za zamówienia.

 

9. Czy szafy biurowe wymagają samodzielnego montażu?

W przypadku zdecydowanej większości naszego asortymentu, na przykład szafy ubraniowe i inne, nie występuje potrzeba montażu - produkty są dostarczane w całości i można je od razu ulokować w miejscu im przeznaczonym. Przykładem są stoły gabinetowe i wiele innych mebli.

Jeżeli wybrany towar wymaga montażu, stosowna informacja zawarta jest w jego opisie.

 

10. Jaki jest wybór kolorów w przypadku szaf sportowych?

Oferowane przez nas meble metalowe – meble biurowe, szafki szatniowe i inne – występują w szerokim wachlarzu kolorystycznym. Największym powodzeniem cieszy się odcień popielaty, stąd na zdjęciach poglądowych przedstawiamy meble najczęściej o tym odcieniu. Wybierać można wszakże z wielu barw palety RAL. W każdym opisie poszczególnych wózków i innych mebli metalowych są zawarte dane odnośnie dostępności produktu o konkretnej barwie.

Ważne: w przypadku zamówienia metalowego mebla w innym niż popiel kolorze jego realizacja może się przedłużyć.

 

11. Jaka jest trwałość sejfów i szaf ognioodpornych?

Jeżeli zależy nam na zabezpieczeniu mienia przed pożarem oferowane w naszym sklepie internetowym ognioodporne meble, jak szafki kartotekowe czy kasy pancerne, stanowią najskuteczniejsze rozwiązanie. Nagromadzone gazy mogą w każdej chwili wybuchnąć w wyniku działania wysokiej temperatury. Przechowywane w wybranych modelach szaf ognioodpornych dokumenty i pieniądze pozostaną w nich bezpieczne nawet do godziny. Dzięki szczególnej konstrukcji, choć ich ścianki się nagrzewają, papierowe akcesoria pozostają zabezpieczone przed działaniem  ognia. Ponadto, niektóre szafy i sejfy biurowe chronią równie skutecznie zawartość przed skutkami zalania. Odporność na wodę nabiera znaczenia zwłaszcza w przypadku gaszenia pożaru.

 

12. Jak wygląda montaż ścianki warsztatowej?

Wśród zamawianych w sklepie Biuromarket.com.pl mebli warsztatowych również ścianki stanowią doskonały element wyposażenia pracowni, profesjonalnego warsztatu lub garażu. Znajdujące się w naszej ofercie modele nie wymagają skomplikowanego montażu. Składające się na nie płyty nośne oraz uchwyty wykonano z blachy stalowej. Mebel można zawiesić na ocynkowanych haczykach. W dołączonej do zamówienia instrukcji znajda Państwo szczegółowy opis montażu.

 

13. Co z wytrzymałością apteczki oszklonej ?

Obie wersje apteczki metalowe - z drzwiami szklanymi, i wykonanymi z blachy - są równie bezpieczne w użytkowaniu. Solidnie wykonane charakteryzują się funkcjonalnością, pozwalają zachować porządek oraz bezpiecznie przechowywać leki. Apteczki ze szklanymi drzwiami umożliwiają wgląd do wnętrza i skontrolowanie ilości zapasów medykamentów. Co więcej, hartowane szkło grubości 4mm, odporne na uszkodzenia i zarysowania zapewnia najwyższy stopień bezpieczeństwa. Znajdujące się w naszej ofercie apteczki metalowe  wyśmienicie posłużą jako element wyposażenia w każdym miejscu, w którym potrzebny może być dostęp do środków pierwszej pomocy.

 

14. Jak wygląda montaż sejfu?

Oferowane przez nas w sklepie Biuromarket.com.pl sejfy na broń, kasy pancerne, sejfy biurowe oraz pozostałe zabezpieczenia nadają się zarówno do umocowania w podłodze jak i zakotwiczenia na ścianie. Do Państwa decyzji należy więc, czy zawiesić sejf ognioodporny w szafie lub za obrazem, czy też umieścić go na podłodze, na przykład pod innym meblem. Niewielkich rozmiarów modele, skrytki na kluczy czy metalowe kasetki ukryć można w przygotowanej specjalnie w tym celu szufladzie lub na wysuwanej półce pod biurkiem. Szczegóły te zależą naturalnie od rodzaju sejfu. Nim wyposażymy dane pomieszczenie w odpowiedni model, dobrze jest przemyśleć jego lokalizację i zawczasu przystosować pozostałe meble biurowe.

 

15. W jaki sposób zainstalować inteligentny zamek ENTR firmy Yale?

Innowacyjną możliwość otwierania i zamykania drzwi bez konieczności użycia klucza zawdzięczamy powszechnie znanej firmie Yale . Do obsługi zamka ENTR używa się pilota, aplikacji na smartfona, kodu cyfrowego albo linii papilarnych. Sama instalacja nie wymaga najmniejszego trudu – nie trzeba ani wiercić ani przeciągać jakichkolwiek kabli. Zasilany przez akumulator zamek elektroniczny jest całkowicie bezprzewodowy, a montuje się go po wewnętrznej stronie drzwi. Sposobów otwierania zamku ENTR jest wiele, można to zrobić między innymi z poziomu bezpłatnej aplikacji.

Ważne: podczas zakupu konieczny jest dobór stosownej długości wkładki.

 

16. Czy kamera Yale działa z Wi-Fi?

Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom zastosowanym w proponowanych przez nas sprzętach służących monitoringowi możemy zapewnić wszystkich naszych Klientów iż z ich pomocą miejsca, na których Państwu zależy zyskają należytą ochronę. Oferowane przez nasz sklep kamery Yale należą do urządzeń najbardziej zaawansowanych technologicznie, łączą się zatem się z Wi-Fi, obracają  w pionie i poziomie, posiadają czujnik podczerwieni oraz umożliwiają podgląd obrazu w czasie rzeczywistym. Podgląd jest możliwy na każdym urządzeniu i w każdym miejscu na świecie. W przypadku tych kamer do monitoringu funkcja dwustronnej łączności audio umożliwia odbiór dźwięku nagrania na telefonie i równoległe przesyłanie sygnału dźwiękowego do kamery, żeby się z kimś porozumieć.

 

17. Czy montaż samozamykacza wymaga dużo wysiłku?

W Biuromarket.com.pl posiadamy szeroki wybór samozamykaczy firmy Assa Abloy, które można dopasować do wszystkich rodzajów drzwi – również dymoszczelnych i przeciwpożarowych. Samozamykacze można zamontowanie ich w różnych miejscach: po stronie zawiasowej, na ościeżnicy, na skrzydle, albo po przeciwnej stronie zawiasów, możliwy jest także montaż równoległy. Oferowane przez nas samozamykacze przystosowane są zarówno do drzwi prawych, jak i lewych. Ich Dzięki bliskiemu rozmieszczeniu otworów montażowych nie zachodzi konieczność stosowania płyt montażowych, co stanowi ich niewątpliwą zaletę. Modele Assa Abloy nie wymagają też sezonowej regulacji, ponieważ wyposażone zostały w zawory termodynamiczne.

 

18. Jak jest różnica między kasetką na pieniądze MasterLock od modeli innych firm?

Gotówka, karty kredytowe, klucze oraz inne cenne drobne przedmioty domagają się właściwego zabezpieczenia, które to zapewniają wysokiej jakości kasetki na pieniądze MasterLock. Metalowe kasetki metalowe charakteryzują się ognio- i wodoodpornością – nie tracą swoich zalet również w temperaturze 843°C. Dodatkowo wyposażone są w wygodna rączkę, a także mechaniczny zamek na klucz. Istnieje też możliwość przymocowania kasetki MasterLock do podłoża.

 

19. Czy do tablicy interaktywnej potrzebny jest dodatkowy sprzęt?

Tablice interaktywne proponowane przez nas w sklepie Biuromarket.com.pl produkowane są jedynie przez cieszących się uznaniem producentów urządzeń multimedialnych, takich jak Avtek czy Quomo. Dysponując komputerem i projektorem możemy również swobodnie korzystać z zestawu z tablicą multimedialną, na której wyposażenie, w zależności od modelu, składają się także nowoczesne oprogramowanie, elementy montażowe i pisaki. Z detalami dotyczącymi wymogów sprzętowych konkretnego modelu tablicy Qomo lub Avtek mogą się Państwo zapoznać czytając opis urządzenia. Znajdują się tam również dane na temat specyfikacji i elementów zestawu, m.in. obecności lub braku kabla USB.

 

20. Czy mają Państwo w ofercie straponteny z tapicerowanym siedziskiem?

Ten model mebli te można zamówić za dodatkową opłatą. Wariant podstawowy strapontenów, bez tapicerowanych siedzisk, posiada fronty pokryte grafitowym, białym lub szarym laminatem i frezowane krawędzie eksponujące naturalny kolor drewna. Siedziska te produkuje się z formowanej sklejki na którą z kolei składają się różne gatunki drewna, sklejka zaś jest barwiona wysokogatunkowymi bejcami. W obu wariantach pomalowany lakierem proszkowym stelaż jest dostępny w szarym, grafitowym lub białym wybarwieniu.

 

21. Czy można w Państwa sklepie kupić 20-komorowe szafy śniadaniowe?

W sklepie Biuromarket.com.pl mogą Państwo wybrać wśród szaf śniadaniowych 20-komorowych, a także z większą i mniejszą liczbą skrytek. Posiadamy w sprzedaży meble metalowe przystosowane do przechowywania napojów, kanapek, owoców i innych artykułów spożywczych. W halach, magazynach i dużych firmach świetnie się sprawdzą 30-komorowe lub 40-komorowe szafy śniadaniowe. Warianty o mniejszych gabarytach, m.in. 10-komorowe lub 5-komorowe, wpasują się doskonale w przestrzeń małych przedsiębiorstw i biur. Możemy zaoferować Państwu szafy śniadaniowe wiszące, stojące, a także z drzwiczkami z plexi.

 

22. Czy na zewnątrz można użytkować ławki metalowe?

Wszystkie oferowane przez nas ławki metalowe spełniają idealnie warunki do użytkowania na zewnątrz. Dostępne są zarówno pojedyncze ławki, jak i całe zestawy cateringowe, w których to zestawach znajduje się również stół ogrodowy. Dzięki zastosowaniu technologii proszkowej, meble metalowe charakteryzują się większą odpornością na rdzę. Wykonane z trwałego litego drewna blat wraz z siedziskiem zabezpieczono lakierem bezbarwnym, w wyniku czego ujawnia się struktura drewna, a meble zyskują ochronę przed niepożądanym wpływem czynników zewnętrznych.

 

23. Czy można regulować stoliki uczniowskie?

Tak. Renomowana firma Malow, szeroko reprezentowana w sklepie Biuromarket.com.pl proponuje wysokiej jakości stoliki uczniowskie, charakteryzujące się m.in. solidną konstrukcją, odpornością na rdzę i właśnie możliwością regulacji wysokości. Dzięki wyposażeniu w specjalne stopki wysokość należących do mebli metalowych szkolnych stolików można regulować w zakresie 15 mm. Co więcej, ich szczególna forma zabezpiecza podłoże przed zarysowaniem, pozwala także dostosować poziom biurka do nierównej powierzchni. Stoliki Malow wyróżnia solidność i wytrzymałość. Swoją stabilność zawdzięczają także szczególnej budowie ze stalowych profili zamkniętych.

Ważne: stoliki uczniowskie należy montować samodzielnie.

 

24. Czy wózki warsztatowe posiadają kółka?

Znajdujące się w naszej ofercie wózki narzędziowe należą do profesjonalnych mebli warsztatowych, które wspierają się na czterech skrętne kółkach o średnicy 125 mm.  Dwa z nich wyposażono w blokadę uniemożliwiającą przemieszczanie się mebli. Ponieważ wózki warsztatowe zostały wyprodukowane przez znaną z doskonałych mebli metalowych firmę Malow, która dba o wykonane (całość z blachy stalowej) oraz wyposażenie (m.in. perforowane ściany, funkcjonalne szuflady) z przyjemnością rekomendujemy Państwu wszystkie modele wózków warsztatowych.

Ważne: dodatkowo można domówić sprzedawane oddzielnie pojemniki, uchwyty, haki oraz przegrody do szuflad.

 

25. Czy jako zapięcia do roweru można wykorzystać zamek U-lock ze stali hartowanej?

Tak, zamek U-lock ze stali hartowanej stanowi doskonałe zabezpieczenie roweru przed kradzieżą. Wyróżnia go odporność na piłowanie i cięcie, solidna obudowa zaś chroni przed środek przed zanieczyszczeniami, ponadto jest też odporna na wilgoć. Zamek U-lock zapewnia, potwierdzony licznymi certyfikatami, jak np. Sold Secure i VdS, imponujący stopień bezpieczeństwa. Na bezpieczeństwo podczas nocnej jazdy, poprzez poprawę widoczności roweru, wpływa zamontowana w niektórych wariantach odblaskowa osłona.

 

26. Czy jest jakaś różnica między wizjerem elektronicznym i tradycyjnym?

Zaawansowane technologicznie urządzenie, jakim jest wizjer elektroniczny zdecydowanie różni się od powszechnie znanych dotąd wizjerów. Prosty w montażu model elektroniczny cechuje też  łatwość obsługi i funkcjonalność. Wizjer elektroniczny posiada między innymi funkcję robienia zdjęć Po każdym naciśnięciu dzwonka wizjer elektroniczny zachowuje wykonane zdjęcie. Wraz z datą i godziną wykonania obrazy zapisują się w pamięci wewnętrznej. Dzięki sporym rozmiarom wyświetlacza z urządzenia bez problemu mogą korzystać również osoby starsze i dzieci, zaś sama kamera posiada funkcję rejestracji obrazu także w warunkach całkowitego zaciemnienia.

Ważne: karta SD, na której zapisuje się zdjęcia należy nabyć osobno.

 

27. Czy mają Państwo w ofercie biurowy fotel dla graczy?

Tak, oferujemy krzesła biurowe, świetnie spełniające się w roli foteli dla graczy. Niektóre modele mają właściwości, które powinno posiadać funkcjonalne krzesło gamingowe. Za przykład niech posłuży fotel biurowy Press, który prócz zagłówka ma także siedzisko z opcją dostosowania jego głębokości do użytkownika, regulowany element wspierający odcinek lędźwiowy kręgosłupa,  wyposażony jest też w system anti-shock. Oparcie krzesła Press naśladuje ruch użytkownika i zapewnia stałe podparcie pleców. Nawet po kilku godzinach siedzenia fotel Press zapewnia pełen komfort, dostosowuje się bowiem automatycznie do wagi i dynamiki osoby siedzącej.

 

28. Jaki materiał został użyty przy produkcji stojaków na kroplówki?

Jak wszystkie dostępne w Biuromarket.com.pl meble medyczne, również stojaki na kroplówki przynależą do solidnych i stabilnych akcesoriów, m.in. ponieważ powstały przy użyciu kwasoodpornej stali nierdzewnej. Zaprojektowano je z przeznaczeniem do długotrwałego użytkowania, tak, by pozostawały sterylne i trwałe. Stojaki metalowe są wysoce odporne na kwasy oraz inne niebezpieczne substancje jak np. odczyny i barwniki. Nie sposób się bez nich obejść w salach  zabiegowych i operacyjnych oraz innych pomieszczeniach lekarskich i terapeutycznych. Stojaki posiadają pięcioramienną podstawę oraz antystatyczne i skrętne kółka, a także blokadę zabezpieczającą przed przemieszczaniem się urządzeń.

 

29. Czy w sejfie na broń można przechowywać też inne przedmioty?

Mimo, iż przeważnie niewielkich rozmiarów, sejfy na broń pomieszczą nie tylko ją, lecz również inne cenne przedmioty, jak m.in. Pieniądze, biżuterię czy drobny sprzęt elektroniczny. Znajdujące się w ofercie sklepu Biuromarket.com.pl sejfy na broń, a także metalowe kasetki i sejfy hotelowe,  oraz inne skrytki cechuje wysoka odporność na włamania, niektóre zaś wzory także odporność na wodę i ogień, przez co bardziej skutecznie strzegą swojego wnętrza. Wszystkie sejfy na broń, a także pozostałe oferowane przez nas typy sejfów posiadają liczne certyfikaty potwierdzające ich jakość i są zgodne z obowiązującymi normami bezpieczeństwa.

 

30. Czy szafy na laptopy pozwalają na ładowanie baterii?

Tak, dostępne w naszym sklepie szafy na laptopy umożliwiają ładowanie baterii przechowywanych w nich laptopów, notebooków czy tabletów. Metalowe meble wyposażone są w gniazda do ładowania jednostek PC, które znajdują się Wewnątrz skrytek znajdują się gniazda do ładowania jednostek PC. Ponieważ szafy mają za zadanie ochraniać różnego rodzaju sprzęt elektroniczny, wyposażono je w zabezpieczający drzwi zamek i wykonano przy użyciu blachy stalowej wysokiej jakości, pomalowanej proszkowo, co zwiększa odporność mebla na rdzę.

 

31. Czy kontenery podbiurkowe mają kółka?

Oferowane przez nas kontenery pod biurko są wyposażone w cztery skrętne kółka, z których dwa posiadają blokadę. Rozwiązanie to umożliwia łatwe ich przestawienie, a w razie potrzeby nie dopuszcza do przemieszczania kół.

Niewątpliwą zaletę kontenerków stanowią pojemne, funkcjonalne szuflady, które dzięki wykorzystaniu prowadnic kulkowych o pełnym wysuwie, zapewniają lekkość i prostotę zamykania i otwierania. Pewność bezpiecznego przechowywania rzeczy osobistych oraz poczucie prywatności przynosi użytkowanie przybiurkowych szafek, ponieważ zamontowany na jednym z boków zamek centralny zabezpiecza mebel przed sforsowaniem przez osoby trzecie.

 

32. Czy się oferują Państwo sejfy z certyfikatem ochrony przed włamaniem S1?

Naszym Klientom proponujemy przeznaczoną do domowego i biurowego użytku całą serię sejfów Water Safe. Rodzina zaprojektowanych z nadzwyczajną dbałością sejfów Water posiada certyfikat ochrony przed włamaniem w klasie S1, wydany przez ECB•S, w zgodzie z normą EN 14450.

 

33. Ile tabletów może pomieścić wózek na tablety WNT 33?

W tej mobilnej szafce można przewozić i przechowywać 32 tablety + 1 laptopa. Wózek na tablety WNT 33 posiada funkcję ładowania baterii. Pod poniższym linkiem znajdą Państwo przydatny wykaz:

Lista modeli tabletów kompatybilnych z wózkiem

 

34. Ile laptopów mieści wózek na laptopy?

W asortymencie naszego sklepu znajdą Państwo 5 modeli mobilnych szafek na te urządzenia. Wózek na laptopy i tablety WNL 310 można zamknąć na klucz i wykorzystać do bezpiecznego przechowywania oraz jednoczesnego ładowania 30 sztuk. Cechujący się podobnym zabezpieczeniem model WNL 213 pomieści 26 laptopów, WNL 210 - 20, WNL 208 - 16, a WNL 110 - 10 laptopów. Poszczególne warianty różnią m.in. gabarytami. Z uwagi na to, że urządzenia elektroniczne mocno się nagrzewają, należy pamiętać, że pomieszczenia serwerowe powinny być klimatyzowane.

 

35. Jakie zastosowanie mają szafy teleinformatyczne RACK?

Szafy RACK (nazywane również szafami serwerowymi/ krosowniczymi lub stojakami) wykorzystuje się głównie w komputerowych serwerowniach, a także w energetyce, teletechnice oraz w różnego rodzaju pomieszczeniach przemysłowych i studiach nagraniowych.

Dzięki dostępnym w naszym sklepie wysokiej jakości szafom teleinformatycznym RACK łatwo i prawidłowo można rozmieścić urządzenia pasywne i aktywne, a także oraz zabezpieczyć optymalne warunki ich pracy, jak choćby chłodzenie, ochronę przed zanieczyszczeniami i dostępem osób niepowołanych.

Wszystkie modele szaf teleinformatycznych RACK są zabezpieczone przez zamykane na zamek przeszklone drzwi z opcją demontażu. W naszej ofercie znajdą Państwo 10 modeli o różnych pojemnościach i kształtach.

 

36. Czy są dostępne regały jezdne?

Trwałe i wyśmienicie wykończone regały jezdne dostarczamy Klientom na ich indywidualne zamówienie. Znajdujące się w naszej ofercie funkcjonalne meble biurowe w systemie Lenarg wyróżniają się elegancką linią i komfortem użycia, jak wszystkie meble rodzimej firmy Malow.

 

37. Co cechuje regał biblioteczny RMB 2?

Model RMB 2 wyróżnia przede wszystkim stabilność, uzyskana poprzez zastosowanie L- kształtnych nóg. Nawet na nierównej powierzchni dzięki regulującym wysokość stopkom, ten typ regałów będzie stać zawsze prosto. Mebel posiada po 6 półek z każdej strony, przy czym co 50mm można je przestawić. Dodatkowo regał biblioteczny RMB 2 wyposażono w 12 wsporników i 24 przegrody.

Wszystkie modele RMB posiadają wsporniki i przegródki do dokumentów, a każdy moduł wyposażony jest w kartę informacyjną.

 

38 Jakie są zalety regału magazynowego RMM 301?

Idealnie wpasowujące się w przestrzeń każdego warsztatu, garażu, magazynu czy handlowego zaplecza metalowe regały magazynowe firmy Malow wyróżniają się przede wszystkim uniwersalnością i funkcjonalnością. Za sprawą szczególnie solidnej konstrukcji świetnie służą przechowywaniu przedmiotów o dużej wadze - puszek, narzędzi i kontenerów.

Regał magazynowy RMM 301 składa się "na wcisk", co bardzo skraca czasochłonny proces montowania. Regał został wyposażony w sześć półek, nie zapomniano jednak o pozostawieniu możliwości dopasowania ich wysokości do przechowywanych przedmiotów.

Meble magazynowe firmy Malow charakteryzują się wytrzymałością na uderzenia oraz odpornością na rdzę. Wyposażenie nóg regału w stopki z tworzywa sztucznego zapewnia skuteczną ochronę podłogi przez rysowaniem.

 

39. Czym charakteryzują się szafy gospodarcze SMD 62?

Metalowe meble socjalne, do których należą szafy gospodarcze, służą przeważnie przechowywaniu odzieży, wiader, środków czystości, szczotek, itp. Wykonywanie obowiązków pracownikom socjalnym oraz służbom sprzątającym ułatwia m.in. funkcja skrytek.

Oferowana przez nas szafa socjalno-gospodarcza SMD 62 wewnątrz lewego segmentu posiada 4 półki. Segment prawy przeznaczony jest do przechowywania mopa, szczotek i innych narzędzi do sprzątania. Na dole szafki nie ma ścianki rozdzielającej, dzięki czemu w środku można schować np. wiadro. Zamknięciu szafki służy ryglowany w dwóch punktach zamek cylindryczny.

 

40. Jakie są rozmiary szafy warsztatowej?

W naszej ofercie metalowe szafy warsztatowe występują w kilkudziesięciu wariantach. Wszystkie modele stworzono z myślą o indywidualnych gustach i zapotrzebowaniu naszych Klientów.

Proponujemy m.in. wzory szaf pasujące do wnętrza każdego warsztatu, garażu czy pracowni. W naszym sklepie udostępniamy warianty niskie i szerokie, wysokie i wąskie, zamykane bądź otwarte, z szufladami o różnej nośności, przestawialnymi półkami, przegrodami i wieloma skrytkami na narzędzia. Możemy Państwa zapewnić, że szafy warsztatowe firmy Malow z pewnością ułatwią przechowywanie zarówno środków chemicznych, narzędzi jak i dokumentów.

Szafy dostępne są w szerokiej palecie żywych kolorów.

 

41. Czy w waszym sklepię znajdę stół warsztatowy nadający się do garażu?

Tak, możemy Państwu zaoferować ponad sto wzorów stołów warsztatowych, roboczych i ślusarskich.

Stoły dostępne w naszym asortymencie cechuje różny rozmiar, wykończenie, nośność oraz dodatki. Można również zapomnieć o szarości jako niepodzielnej królowej asortymentu, dziś możecie Państwo wybrać spośród wielu żywych i optymistycznych barw, które na pewno rozświetlą każde wnętrze.

Długie i wąskie, krótkie i szerokie, mobilne, z szafkami i szufladami przeznaczonymi do przechowywania rozmaitych narzędzi i drobiazgów, pojedyncze i pasujące do zestawów - wszystkie  stoły warsztatowe zostały wykonane ze szczególnym zwróceniem uwagi na estetykę i precyzję wykończenia.

 

42. Jaki mają Państwo wybór mebli warsztatowych?

W naszym sklepie internetowym znajdą Państwo nie tylko znakomite wzory mebli biurowych czy medycznych, ale i szeroki wybór mebli warsztatowych spełniających najwyższe wymagania użytkowników rzemieślniczych czy artystycznych pracowni oraz warsztatów właśnie.

Szafy i stoły warsztatowe, wózki, regały i ściany - każdy z tych mebli zachwyca swoją prostotą, funkcjonalnością oraz tym, że umożliwia w łatwy sposób zachować porządek w przechowywaniu przyborów i narzędzi warsztatowych oraz, co równie ważne, zapewnią im trwałość.  Wyposażenie według swoich potrzeb odnajdzie tu każdy rzemieślnik, profesjonalista i amator, artysta i majsterkowicz.

Proponujemy też zapoznać się z bogatym wyborem tak potrzebnych do pracy w warsztacie akcesoriów - specjalnie zaprojektowanych zawieszek na narzędzia czy pojemniki w przyjemnych dla oka barwach lub wygodne wkłady do szuflad.

 

43. Czy są dostępne również meble szkolne?

Tak, możemy Państwu zaproponować stworzone specjalnie dla potrzeb szkoleniowych różnych rozmiarów szafy ubraniowe i krzesła, a także stoliki oraz ławki.

Wszystkie te meble ułatwiają funkcjonowanie w różnego typu przestrzeniach uczelnianych, szkolnych, przedszkolnych, żłobkowych i po prostu szkoleniowych. Dzięki nowocześnie zaprojektowanym blatom wygodnie można korzystać z urządzeń elektronicznych, takich jak laptopy, a różnej wysokości użytkownicy z pewnością ucieszą się intensywną kolorystyką szafek ubraniowych i ich odpowiednio dopasowanymi rozmiarami. Meble z przeznaczeniem do przechowywania ubrań, dokumentów i rozmaitych drobiazgów są dostępne w wariantach o różnej liczbie modułów.

Wśród mebli szkolnych od zawsze wielkim powodzeniem cieszą się krzesła. Dostępne u nas modele wyśmienicie sprawdzają się w pomieszczeniach socjalnych i szatniach. Cechujące się uniwersalności a jasne, bukowe krzesła z metalowym, wytrzymałym stelażem doskonale pasują do wszelkiego typu sal szkoleniowych.

Wszystkie modele szafek i ławek firmy Malow posiadają deklaracje i certyfikaty zgodności z polskimi i europejskimi normami oraz atest higieniczny wydany przez PZH.

 

44. Jaki mają Państwo wybór mebli medycznych?

W naszym asortymencie znajdą Państwo bogaty wybór tego rodzaju mebli. Naszą ofertę kierujemy do wszystkich profesjonalnych instytucji klinicznych, zdrowotnych, takich jak pomieszczenia laboratoryjne, pracownie naukowo-badawcze, szpitale, apteki czy prywatne gabinety lekarskie.

Z prawdziwą dumą możemy polecić nowocześnie zaprojektowane m.in. takie produkty jak: fotele zabiegowe i lekarskie, stanowiska laryngologiczne, szafy lekarskie, stoliki chirurgiczne do instrumentowania, szafki wiszące i przyłóżkowe, stoliki zabiegowe, stoliki na materiały opatrunkowe, łóżka szpitalne, kozetki lekarskie, szafy apteczne, parawany, fotele, taborety i krzesła lekarskie, a także wagi.

Ponieważ istotna jest jakość i estetyka przestrzeni, w jaką wchodzi pacjent, chcemy Państwu zapewnić możliwość jak najbardziej indywidualnego wyboru barwy i wykończenia wybranych elementów wyposażenia.

 

45. Do czego służą stoliki medyczne STL 201?

Ten typ stolików wykorzystuje się najczęściej w salach operacyjnych do instrumentowania. Lekką konstrukcję w całości wykonaną z blachy i metalowych profili, uzupełniają zabezpieczane blokadą, swobodnie skręcające kółka.

Stabilne, a równocześnie łatwe do przesunięcia stoliki medyczne STL 201 mają jeszcze jedną przydatną cechę, mianowicie regulowaną wysokość. Wykorzystanie farby proszkowej nie pozwala rozwijać się rdzy. Są dostępne w kolorach białym i popielatym.

 

46. Czy istnieje możliwość regulacji stolików chirurgicznych STD?

Wariant stolika chirurgicznego STD posiada ręcznie regulowany blat roboczy, a ponadto, wraz z opcją unieruchomienia w dowolnej pozycji, nieograniczony zakres nieograniczony zakres obrotu.

Wykonane przy użyciu stali kwasoodpornej modele STD prócz wysokiej jakości i estetyki, gwarantują również wieloletnią trwałość. Co więcej, ułatwiają utrzymanie czystości i sterylności niezbędne w pomieszczeniach przeznaczonych dla pacjentów cierpiących na alergię.

 

47. Jakie oferują Państwo modele łóżek szpitalnych?

Dostępne w sklepie internetowym Biuromarket.com.pl łóżka służą przede wszystkim celom medycznym i rehabilitacyjnym w ramach szpitalnej opieki medycznej, wspomagają też procesy zdrowienia w ośrodkach rehabilitacyjnych oraz kontrolowanej opieki domowej.

Wszystkie znajdujące się w naszej ofercie łóżka szpitalne cechują się możliwością regulacji kąta uniesienia segmentów oparcia pleców, segmentu udowego i podudziowego. Każdy model wyposażony jest standardowo w akcesoria:  uchwyt na worek do moczu, wieszak kroplówki, półki na pościel czy wreszcie poręcze boczne. Poszczególne warianty różnią się m.in. Liczbą i mechanizmem regulacji segmentów - wybór obejmuje siłowniki gazowe lub elektryczne, rastomaty czy mechanizmy zapadkowe.

Warto zwrócić uwagę na wyposażone w elektryczną regulację wysokości łóżko LORE do leczenia paliatywnego. W tym modelu  szczególnie wyróżnia się możliwość regulacji kąta uniesienia segmentów oparcia pleców, uda i podudzia. Do łóżka można dobrać wiele dodatkowych elementów t- m.in. półkę na pościel, uchwyt kaczki lub basenu bądź też materac z pianki poliuretanowej w pokrowcu z nieprzemakalnej i paroprzepuszczalnej tkaniny.

Obecne w naszym asortymencie wszystkie warianty łóżek szpitalnych wykonane zostały z pokrytych lakierem proszkowym profili stalowych, odpornych na promieniowanie UV, uszkodzenia mechaniczne i środki dezynfekcyjno-myjące.

 

48. W jakich kolorach są dostępne kozetki rehabilitacyjne?

Dostępne w naszej ofercie kozetki można zakupić w 21 żywych barwach. Do wyboru pozostają odcienie bieli, błękitu, różu, zieleni, ciepłej żółci, a także eleganckich brązów i czerni. Co najważniejsze, wszystkie kolory kozetek rehabilitacyjnych są utrzymane w przyjemnych dla oka i pozwalających się odprężyć tonacjach.

 

49. Czy są jakieś różnice między modelami szaf medycznych SML 114 i SML 112?

Główną różnica między tymi wariantami polega na obecności bądź braku podziału na części górną (większą) i dolną. Szafa medyczna SML 112 jest przeszklona i zamykana na dwoje drzwi, bez podziału na część otwartą i ukrytą.

W części górnej szafy medycznej SML 114 szklane, przestawne półki przesłaniają wykonane z metalu drzwi z wypełnieniem z hartowanego szkła, dolna półka zaś ukryta jest za drzwiami w całości wykonanymi z metalu.

Oba modele doskonale spełniają swoje funkcje w aptekach, gabinetach lekarskich, dyżurkach pielęgniarskich i innych pomieszczeniach medycznych. Aby zwiększyć bezpieczeństwo w oba warianty szaf uchwyt drzwiowy zaopatrzono w ryglujący w dwóch punktach drzwi zamek zabezpieczający.

Ważne: za dodatkową opłatą można zamówić modele wykonane z blachy kwasoodpornej oraz mobilne dzięki zamontowaniu kółek.

 

50. Czy biurko lekarskie jest dostępne w innym kolorze niż szary?

W naszej ofercie znajdują się różne modele tego mebla w obu kolorach - białym i popielatym. Swobodny wybór rozmaitych wariantów kolorystycznych biurek lekarskich BIM jak i możliwość dopasowania wyglądu blatu ułatwia zagospodarowanie wnętrza i pomaga zadbać o nastrój i samopoczucie zarówno pacjenta, jak i lekarza.

 

51. Jakie zalety ma szafa aktowa na dokumenty SBM?

Szafy biurowe SBM stanowią doskonałe wyposażenie przestrzeni biurowej w różnego rodzaju  gabinetach i urzędach. Ze względu na swoją wieloletnią wytrzymałość i funkcjonalność, cieszą się ogromną popularnością i są kupowane najczęściej.

W kilku modelach szafy aktowej na dokumenty SBM prócz dokumentów łatwo przechowywać również odzież dzięki zastosowaniu specjalnie zaprojektowanych przedziałów. Poszczególne części posiadają zapewniające komfort przestawne półki, a dodatkowa przestrzeń pozwala na wstawienie wyższych książek lub segregatorów.

Modele szaf odróżniają się wymiarami oraz techniką otwierania - drzwi mogą być tradycyjnych lub żaluzjowe - przesuwane. Do wyboru pozostają różne warianty kolorystyczne.

 

52. Czy jest jakaś różnica między szafą kartotekową SZK 301 i SZK 318?

Medyczne szafy kartotekowe firmy Malow to meble które idealnie spełnią swoją funkcję w każdym urzędzie, placówce zdrowia czy biurze. 

Model szafy kartotekowej SZK 301 posiada cztery szuflady, w których można przechowywać poziomo teczki zawieszkowe o formacie A4 przy czym maksymalny wymiar przechowywanego dokumentu wynosi 275 x 328 mm. Szafę SZK 301mozna zamówić w trzech wariantach różniących się  grubością stalowej blachy, z której zostały wykonane. Jedna z nich wyposażona jest do tego  w handlową blokadę wysuwu. Poza modelem z czterema szufladami do wyboru pozostaje też  wariant pięcioszufladowy.

Drugi model szafy kartotekowej - SZK 318 - ma więcej, bo sześć szuflad, które służą przechowywaniu dwóch rzędów kartotek o formacie B5 w pionie. Każda z nich posiada 2 ruchome przegrody typu „L”. Każdą z szuflad można opisać. Maksymalny wymiar przechowywanego w nich  dokumentu to 215 x 258 mm. Szafa SZK 318 występuje w dwóch wariantach.

Maksymalne obciążenie szuflad w obu wersjach to 50 kg.

 

53. Jaka jest szerokość ławki do szatni w wersjach ŁO 12, ŁO 16, ŁO 20?

Wszystkie trzy modele ławek o drewnianych siedziskach  i metalowym stelażu mają różne długości. Ławka w wersji ŁO 12 jest najkrótsza - 1,2m, model ŁO 16 - 1,6m, natomiast najdłuższa ławka ŁO 20 mierzy 2m. Wszystkie modele mogą być użytkowane zarówno w pracowniczej i szkolnej szatni, jak i w ogrodzie.

 

54. Czym cechują się zamki montowane w metalowych meblach?

Przede wszystkim zamki w meblach tego typu wyróżnia wygoda w użytkowaniu i trwałość. Mając na uwadze przeznaczenia danego mebla stosuje się np. centralne zamki kluczowe, które w jednej chwili zamykają wszystkie znajdujące się w szafce kartotekowej szuflady. Montowane w szafach lekarskich służących przechowywaniu różnych medykamentów uchwyty drzwiowe wyposaża się w zamki zabezpieczające, które ryglują drzwi w dwóch punktach. Zawierające skrytki szafki śniadaniowe zabezpiecza się zazwyczaj 1-punktowym zamkiem cylindrycznym. Standardowo do każdej skrytki dołącza się też po dwa klucze. W przypadku zamków montowanych w tych metalowych meblach istnieje zawsze opcja dokupienia klucza Master, który pozwoli na otwarcie każdego zamka w szafce. 

 

55. Czy są dostępne szafki basenowe typu L?

Owszem, w naszej ofercie znajdą Państwo różne modele szafek ubraniowych, a każdy z nich będzie stanowił idealne wyposażenie pomieszczeń socjalnych, w salach sportowych, siłowniach i klubach fitness, na basenach czy wreszcie w zakładach pracy. Szafki basenowe typu L mają różną liczbę komór ubraniowych (w jednym module 2 -8).

 

56. Jakie rodzaje sejfów domowych są dostępne w Państwa sklepie?

Dysponujemy dużym wyborem tych produktów. Warianty meblowe i wolnostojące poleca się do mieszkań i gabinetów; pierwsze z nich są przystosowane do zabudowania w meblu. Sejfy ścienne i podłogowe montowane są przeważnie w domach jednorodzinnych, wersje podłogowe można zainstalować na tyle dyskretnie, że osoby z zewnątrz nie będą w stanie ich dostrzec.

Mamy w ofercie sejfy domowe w różnych gabarytach, kolorach, a także o odmiennych technikach zabezpieczeń. Odporne na ogień i wodę, z zamkami elektronicznymi, certyfikatami pierwszej lub drugiej klasy, poświadczającymi odporność na włamania S1 lub S2 . Poszczególne modele różnią się m.in. designem, oświetleniem wewnętrznym oraz ilością półek.

 

57. Jakie są zalety szaf (kas) pancernych KP 67?

Produkty tej serii cieszą się pełnym zaufaniem banków i instytucji publicznych są w stanie zapewnić najwyższy poziom ochrony antywłamaniowej.

Z dumą możemy Państwu zaproponować wybór spośród 3 wariantów szaf (kas) pancernych KP 67. Wspomniane modele odróżnia ponad wszystko klasa odporności włamaniowej: VI, V i II, które to stopnie mają związek z grubością pancerza korpusu, zastosowanym typem zamków, stopniem rozbudowania systemu ryglującego oraz możliwościami wyprowadzenia instalacji alarmowej.

 

58. Czy depozytor na klucze TRAKA 21 ma jakieś szczególne zalety?

Jak najbardziej, przede wszystkim ten model depozytora niezwykle ułatwia proces zarządzania kluczami, co więcej, pozwala też kontrolować kto i kiedy pobiera klucz, a także kto dany klucz posiada. Jest to z pewnością najbardziej zaawansowany technologicznie model w gronie depozytorów Traka, m.in. W związku z tym, że łączy w sobie i technologię RFID oraz atuty produktów typu stand-alone .  Pewność, że konkretny klucz będzie pobrany tylko przez uprawnionego pracownika daje nam zastosowanie mechanicznej blokady kluczy w depozytorze.

System depozytora na klucze TRAK 21 automatycznie zapisuje dane na temat tego kto i kiedy podjął z niego klucz. Dostęp do urządzenia umożliwia wybranie odpowiedniego kodu PIN. Po udanej identyfikacji drzwiczki otwierają się i pracownik może pobrać odpowiedni klucz.

 

59. Ile haczyków ma szafka na klucze SKR 200?

Zamykana na klucz szafka jest wyposażona w 200 ruchomych haczyków. Szafka na klucze SKR 200 ma kolorowe wnętrze i ruchome listwy. Jej wymiary wynoszą: 390 x 520 x 120 mm.

 

60. Na czym polega różnica między sejfem meblowym ML 45 i SL 45?

Usztywniająca korpus sejfu meblowego ML 45 patentowana konstrukcja jest niezwykle wytrzymała dzięki specjalnej ramie antywłamaniowej. Model ten posiada też stosowną gwarancję bezpieczeństwa - klasę odporności S1.

Wynikiem zastosowania szczególnej konstrukcji korpusu i drzwi lekkiego sejfu SL 45, wykonanych z najwyższej jakości blachy, jest jego niezwykle wysoka odporność na sforsowanie. Kolejna zaletą tego produktu jest mechanizm rygla stałego, który uniemożliwia wyrwanie drzwi nawet po odcięciu lub zniszczeniu zawiasów.

 

61. Czy podstawy do szaf ubraniowych występują w różnych wariantach?

Proponujemy Państwu szafy ubraniowe w trzech odsłonach:

- bez nóżek;

- z nóżkami przykręcanymi - w tym wypadku termin realizacji na nóżki może się wydłużyć do 2 tygodni;

- z nóżkami stałymi - jest to tańsza opcja, jednakże czas realizacji zamówienia tego wariantu szafy jest dłuższy niż w przypadku modelu z nóżkami przykręcanymi.

Swoją niezwykłą wytrzymałość dostępne w naszym sklepie podstawy do szaf ubraniowych zawdzięczają spawalnej konstrukcji. Podstawa podwyższa szafę o 140 mm, natomiast wysokość jest regulowana w zakresie 10 mm.