1. Jak wybrać meble szkolne?

    Jak wybrać meble szkolne?

    Wydawałoby się, że wyposażenie biurowe lub meble socjalne są trudne do dopasowania w kontekście przestrzeni pracowniczej. Prawda jest taka, że bardziej skomplikowane bywa zagospodarowanie miejsc przeznaczonych do edukacji dzieci. Meble szkolne wbrew pozorom muszą spełniać szereg restrykcyjnych wymogów, które niejednokrotnie są o wiele bardziej szczegółowe niż te dotyczące mebli BHP. Rozmiar każdego dopasowany musi być do kategorii wiekowej, rodzaju szkoły, musi być wytworzony z odpowiedniego materiału, a sposób wykonania i wykończenia nie mogą odbiegać od norm ściśle przewidzianych przez prawo. Ponadto jest to jedynie część wytycznych, które spełnić muszą szafki szkolne lub stoliki oraz ławki szkolne. Meble metalowe i drewniane mają zapewnić dzieciom między innymi na komfort, ale także bezpieczeństwo i odpowiednie warunki do nauki. Gdzie można takie meble kupić? Jakich producentów wybierać? Czy meble socjalne są odpowiednie do wykorzystania w charakterze szkolnych? Tego dowiesz się właśnie w niniejszym artykule!

    Czytaj więcej
  2. Stoliki chirurgiczne do instrumentowania – rodzaje i zastosowanie

    Stoliki chirurgiczne do instrumentowania – rodzaje i zastosowanie

    Współczesna medycyna stawia przed producentami mebli metalowych wysokie wymagania pod względem jakości, funkcjonalności i trwałości mebli medycznych. Na szczęście na rynku spotkać można modele takich firm jak Malow czy UBM, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów i oferują najwyższej klasy akcesoria, które sprawdzą się w każdym szpitalu lub przychodni. Na szczególną uwagę zasługują stoliki chirurgiczne, bez których praca personelu medycznego byłaby praktycznie niemożliwa. W poniższym artykule przedstawiamy różne rodzaje stolików zabiegowych i omawiamy ich szerokie zastosowanie.

    Czytaj więcej
  3. Bezpiecznie w domu, szkole i pracy

    Bezpiecznie w domu, szkole i pracy

    O tym, że do największej liczby wypadków dochodzi w domu, wiedzą niemal wszyscy. Także przestrzeń biurowa – nawet, jeśli zaciszna, pozornie bezpieczna, sprzyjająca spokojowi – może wiązać się z pewnym ryzykiem. I nie chodzi wyłącznie o stres, szybkie tempo czy zdarzenia losowe, a o zwykłe czynności, które mogą mieć istotny wpływ na nasze zdrowie, a czasem nawet życie. Wystarczy kilka magicznych słów – brud, bakterie, zarazki, choroby – by włos zjeżył się na karku, a przecież to właśnie te zjawiska towarzyszą nam wszędzie – w domu, w wygodnym biurze czy szkole. Dlatego warto zaopatrzyć się w odpowiednią broń, niepozorną, ale o sporym zasięgu – żel antybakteryjny.

     

     

    Czytaj więcej
  4. Czy warto montować zamki elektroniczne w swoim domu lub firmie?

    Czy warto montować zamki elektroniczne w swoim domu lub firmie?

    Obecnie w każdej branży coraz częściej wykorzystywane są rozwiązania cyfrowe. Era systemów zabezpieczeń typowo analogowych odchodzi powoli w zapomnienie. Jeszcze nie tak dawno elektroniczne zamki stanowiły coś luksusowego. Z reguły pozwolić na nie mogły sobie jedynie większe firmy, droższe hotele lub instytucje użyteczności. Teraz jednak można spotkać je w zasadzie wszędzie. Cena stała się na tyle dostępna, że coraz więcej osób zarówno pod kątem użytkowania prywatnego, jak i firmowego decyduje się na ich montaż. Dotyczy to również zakupu pod kątem zabezpieczenia domów jednorodzinnych, a nawet mieszkań. Zamki elektroniczne to definitywnie inwestycja w przyszłość. Dlaczego? Tego dowiesz się właśnie z tego artykułu!

    Czytaj więcej
  5. Klasa kasy pancernej lub sejfu - jaką wybrać?

    Klasa kasy pancernej lub sejfu - jaką wybrać?

    Obecnie na rynku zabezpieczeń dostępnych jest szerokie spektrum produktów przystosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Każdy producent posiada w ofercie wachlarz produktów, które dostosowane są nie tylko od oczekiwań kupujących, ale także do wymogów pod kątem zastosowania, działalności lub przeznaczenia. Jednak różnorodność potrafi być bardzo dezorientująca. Dlatego warto dobrze przemyśleć każdy zakup, a także wszelkie za i przeciw. Po pierwsze warto zadać sobie pytanie, do czego konkretnie zamierzamy wykorzystywać kasę pancerną.

    Czytaj więcej
  6. Szafy kartotekowe nie tylko w biurach

    Szafy kartotekowe nie tylko w biurach

    Wydawałoby się, że wyposażenie biurowe jest elementem niezbędnym wyłącznie w firmach, które nastawione są na działalność w sektorze usług. Nie jest to jednak prawda, gdyż nawet w warsztacie bardzo często przydatne okazują się podstawowe szafy aktowe. Stanowią one rozwiązanie, które pozwala w wygodny sposób przechowywać dokumenty, a także chronić poufne dane przed dostępem ze strony osób trzecich. Szafy kartotekowe to rozwiązanie typu 2w1. Nie tylko zabezpieczają, ale i posiadają bardzo duże walory estetyczne, które okazują się nieocenione w przypadku dowolnych wnętrz. Każdy mebel metalowy projektowany jest bowiem z uwzględnieniem uniwersalnych rozwiązań, które okazują się sprawdzać w większości firm. Prosty design oraz bardzo duża funkcjonalność to bowiem klucz do efektywności. Jak dobierać meble metalowe do swojej działalności? Dlaczego zawsze warto mieć przynajmniej jedną szafę kartotekową w firmie? Tego dowiesz się właśnie tutaj! Sprawdź!

    Czytaj więcej
  7. Szafki na laptopy w firmach sektora usługowego

    Szafki na laptopy w firmach sektora usługowego

    Wyposażenie biura na terenie przedsiębiorstwa stanowi 50% tego, co pozwala w dłuższym rozrachunku osiągnąć sukces. Dlaczego? Z tego względu, że bez odpowiedniego sprzętu żaden z pracowników nie będzie w stanie wypełniać swoich obowiązków. Dotyczy to nie tylko zakupu mebli biurowych, krzeseł, elektroniki oraz komputerów, ale także odpowiednich elementów pozwalających przechowywać sprzęt firmowy. Szafa do ładowania i przechowywania laptopów to mebel metalowy, który poza samym zabezpieczeniem pozwoli także podładować urządzenie w czasie wolnym od pracy. Model z listwą do ładowania, sprawi, że laptopy będą zawsze gotowe do użycia bez konieczności korzystania z zasilacza. Ponadto alternatywą dla takiego rozwiązania mogą okazać się również wózki na laptopy, które są mobilną wersją stacjonarnych szaf. Meble do komputerów, meble biurowe to podstawa. Pozostałe produkty stanowią jedynie rozwinięcie optymalizacyjne, które pozwoli firmie na nieco wyższą efektywność. Przed zakupem upewnij się jednak, że wyroby pochodzą wyłącznie od sprawdzonych i renomowanych producentów. Wszystkie meble wchodzą w skład wyposażenia firmowego, muszą bowiem cechować się wysoką jakością wykonania. Dobrze jeśli posiadają również odpowiednie potwierdzają liczne atesty i certyfikaty.

    Czytaj więcej
  8. Szafy lekarskie i meble medyczne jako podstawa prywatnej praktyki

    Szafy lekarskie i meble medyczne jako podstawa prywatnej praktyki

    Na co zwracamy uwagę w czasie pierwszej wizyty u lekarza prywatnego? Przede wszystkim na wyposażenie wnętrz. Meble medyczne oraz akcesoria biurowe to coś, co od razu rzuca się w oczy. Ważne jest więc stworzenie odpowiedniego otoczenia. Każdy lekarz specjalista dąży do tego, aby przyszły klient poczuł, że to jest właśnie takie miejsce, w którym chce się leczyć. Każdy pacjent musi poczuć się komfortowo i bezpiecznie w jego przychodni. Każdy kto prowadzi prywatną praktykę doskonale wie, że bez tego nie zdobędzie on zaufania ze strony pacjentów.

    Czytaj więcej
  9. Szafki na laptopy w każdej większej firmie

    Szafki na laptopy w każdej większej firmie

    Jeśli tylko Twoja branża wykorzystuje w swoim zakresie sprzęt elektroniczny, to zabezpieczenie go przed kradzieżą jest kwestią podstawową. Oprócz tego nie może ono ograniczać w żaden sposób dostępu ze strony pracowników, a także podstawowych funkcjonalności. Co warto więc przemyśleć pod kątem zakupu? Odpowiedzią wręcz idealną będzie szafa do ładowania i przechowywania laptopów. Dlaczego? Z tego względu, że oprócz standardowego zapewnienia bezpieczeństwa szafka na laptopy umożliwi również zadbanie o stan baterii sprzętu firmowego. W jaki sposób jednak wybrać odpowiednie? Dlaczego meble do komputerów i meble biurowe mają tak ogromne znaczenie? Tego dowiesz się właśnie tutaj!

    Czytaj więcej
  10. W jaki sposób dobrać szafę na komputer przemysłowy do firmy?

    W jaki sposób dobrać szafę na komputer przemysłowy do firmy?

    Zakłady produkcyjne wymagają specyficzny rozwiązań. Szczególnie pod kątem urządzeń elektronicznych. W zasadzie każda większa marka produkcyjna wykorzystuje do swojego działania sieć opartą na firmowym CMS’ie. Do tego jednak niezbędne są komputery rozmieszczone również bezpośrednio w zakładach, a także przy liniach montażowych, co naraża je na bezpośredni kontakt z pyłami i zanieczyszczeniami. Niezbędny jest więc zakup szafy na komputer przemysłowy, która pozwoli bezpiecznie korzystać ze sprzętu nawet w najbardziej niesprzyjających warunkach. Meble tego typu charakteryzują się specjalną konstrukcją, która wyklucza kontakt elektroniki z brudem i warunkami zewnętrznymi.

    Czytaj więcej
  11. Szafy aktowe – meble z przeznaczeniem archiwalnym

    Szafy aktowe – meble z przeznaczeniem archiwalnym

    Każda przestrzeń przeznaczona pod biuro wymaga skrupulatnego projektu. Przestrzeń pracownicza, niezależnie od profilu działalności, musi być przygotowana na to, że z czasem zmieni się w mini-archiwum na dokumenty. Jeśli przedsiębiorca nie posiada w tym wypadku osobnego pomieszczenia, to w zachowaniu porządku świetnym rozwiązaniem mogą być szafy kartotekowe lub aktowe. Jest to także wymóg nie tylko pod względem funkcjonalnym, ale i czysto prawnym. Dlaczego?

    Czytaj więcej
  12. Dlaczego meble komputerowe to podstawa w sektorze usług?

    Dlaczego meble komputerowe to podstawa w sektorze usług?

    W przypadku wielu przedsiębiorstw zajmujących się nowoczesną branżą usługową wyposażenie biura to priorytet. Meble do komputerów muszą być ergonomiczne, jak najlepiej dopasowane indywidualnie do każdego pracownika, a także powinny spełniać szereg wymogów unijnych. Oprócz tego idealnie sprawdzą się w miejscach, w których korzystanie ze sprzętu elektronicznego jest na porządku dziennym. Często wydaje się to nieistotne, jednakże z perspektywy pięciodniowego tygodnia pracy niewygodne meble biurowe mogą stać się przyczyną obniżenia efektywności.

    Czytaj więcej
  13. Szafki ubraniowe niezbędne w każdej firmie

    Szafki ubraniowe niezbędne w każdej firmie

    Każdy pracodawca ma obowiązek zapewnić pracownikowi odpowiednie warunki do wykonywania pracy. Dotyczy to nie tylko kwestii związanych z biurkiem czy wyposażeniem biura, ale także z meblami socjalnymi. Często supermarkety, a także przedsiębiorstwa przemysłowe, wymagają zakupu nieco innych mebli niż standardowe modele. Bardzo często niezbędne są nie tylko szafy ubraniowe, ale także np. szafy do suszenia odzieży i butów, a także szafki do przechowywanie cenniejszych przedmiotów. Z reguły są to modele, które różnią się od tradycyjnych egzemplarzy.

    Czytaj więcej
  14. Dlaczego szafy gospodarcze pełnią bardzo przydatną funkcję w każdej firmie?

    Dlaczego szafy gospodarcze pełnią bardzo przydatną funkcję w każdej firmie?

    Utrzymanie porządku i organizacja pracy na terenie każdej firmy to absolutna podstawa. Dotyczy to zarówno osób prywatnych, jak i większych oraz mniejszych przedsiębiorstw. Pod tym kątem proponujemy zakup umeblowania, które ułatwi utrzymanie porządku w przestrzeniach publicznych i prywatnych, a także pozwoli prościej i szybciej wykonywać obowiązki. Inwestycja w wygodne szafy gospodarcze, pojemniki do segregacji odpadów i inne elementy wyposażenia biurowego umożliwi osiąganie lepszych efektów i efektywniejszego zarządzania dokumentami służbowymi.

    Czytaj więcej
  15. Szafki śniadaniowe i meble socjalne w firmie

    Szafki śniadaniowe i meble socjalne w firmie

    Jakie korzyści może przynieść wyposażenie przestrzeni pracowniczej? Czy oferuje ono jakieś zalety po kątem efektywności pracy w firmie? Zdecydowanie. Po pierwsze, pracownik o wiele lepiej skupi się na pracy, kiedy istnieje bezpieczna możliwość przechowywania jego rzeczy osobistych. Przedmioty takie jak klucze, portfel czy telefon nie są praktyczne w czasie wykonywania obowiązków. Seria szafek śniadaniowych firmy Malow rozwiązuje taki problem. Każdy pracownik może wykorzystać je do zabezpieczenia swoich cennych rzeczy, a także produktów spożywczych. Dzięki szafkom śniadaniowym lub meblom socjalnym kanapki czy napoje mogą być swobodnie przetrzymane bez obawy o to, że znikną np. ze wspólnej lodówki. Ponadto mogą służyć również za schowek dla własnych naczyń, talerzy, sztućców bądź kubków. Meble tego typu są świetnym rozwiązaniem dla bufetów pracowniczych, szkolnych, stołówek publicznych i jadalni.

    Czytaj więcej
  16. Dlaczego zawsze warto zakupić szafki skrytkowe w przypadku firmy?

    Dlaczego zawsze warto zakupić szafki skrytkowe w przypadku firmy?

    Odpowiedź jest bardzo prosta. Przede wszystkim są one funkcjonalne, pomagają w organizacji pracy w firmie, a także w niektórych przypadkach są również wymagane prawnie. Można w nich przechowywać przedmioty różnego rodzaju, takie jak:

    • żywność,

    • lekarstwa,

    • telefon komórkowy,

    • klucze,

    • tablet,

    • portfel,

    • kosmetyczkę ,

    • ogólnie przedmioty osobiste.

    Czytaj więcej
  17. Meble metalowe i szafy kartotekowe - aranżacja dokumentów w firmie

    Meble metalowe i szafy kartotekowe - aranżacja dokumentów w firmie

    Każdy przedsiębiorca pragnie, aby na terenie jego firmy panował jak największy porządek. Wymaga to nie tylko dyscypliny wśród pracowników i zatrudnienia odpowiedniej firmy czyszczącej, ale także zakupu elementów wyposażenia biurowego, które będą do siebie pasować oraz umożliwią sprawne katalogowanie dokumentacji. Niezależnie od tego, czy mówimy o jednoosobowej firmie, czy rozbudowanym przedsiębiorstwie, to w przypadku obu tych działalności występują problemy tego samego rodzaju. Przede wszystkim obowiązują przepisy dotyczące przechowywania dokumentów, a po drugie segregowanie pism ułatwia późniejsze usuwanie po zakończeniu terminu.

    Czytaj więcej
  18. Jakie wybrać meble medyczne do gabinetu lekarskiego?

    Jakie wybrać meble medyczne do gabinetu lekarskiego?

    Nowoczesny gabinet lekarski, stomatologiczny czy pielęgniarski powinien być odpowiednio wyposażony. Jak? W ergonomiczne i praktyczne meble medyczne. Ich właściwy wybór jest bardzo ważny. Zapewnia bezpieczną i komfortową przestrzeń do przyjmowania pacjentów oraz wykonywania nieskomplikowanych zabiegów. Wiadomo, że każdy gabinet specjalistyczny będzie posiadał nieco inny sprzęt, jednak niektóre elementy wyposażenia są w każdym z nich takie same. W poniższym artykule podpowiadamy, jakie meble medyczne wybrać i na co zwrócić uwagę podczas zakupu.

    Czytaj więcej
  19. Jakie meble biurowe wybrać do pracy w domu?

    Jakie meble biurowe wybrać do pracy w domu?

    Wyposażenie domowego miejsca pracy nie należy najprostszych. Powodem jest to, że musimy to zrobić samodzielnie i nie jest nam ono z góry narzucone przez pracodawcę. Domowe biuro to miejsce, w którym dziennie spędza się kilka lub nawet kilkanaście godzin. Dlatego meble biurowe przeznaczone do pracy w zaciszu gabinetu muszą być przede wszystkim wygodne i wykonane z dobrej jakości materiałów.

    By ten cel spełnić, meble powinny posiadać kilka cech, takich jak np. fotele biurowe z opcją regulacji kąta nachylenia, a także biurka z możliwością dostosowania do wzrostu i naszych gabarytów. Komfort w czasie pracy jest bardzo istotny z perspektywy koncentracji. Im wygodniejsze wyposażenie biura zakupisz, tym więcej czasu będziesz mógł spędzić na wykonywaniu obowiązków. Nie będziesz musiał robić częstych przerw w celu rozprostowania pleców i rozciągnięcia zdrętwiałych mięśni.

    Czytaj więcej
  20. Szafy na telefony komórkowe – do czego służą i gdzie się ich używa?

    Szafy na telefony komórkowe – do czego służą i gdzie się ich używa?

    Szacuje się, że 2 na 3 osoby mają co najmniej jeden telefon komórkowy. To dzisiaj bardzo cenny gadżet, który służy nie tylko komunikacji, ale także zastępuje nam kalendarz, portfel czy mapę. Rzadko rozstajemy się ze swoim smartphonem, jednak są sytuacje, w których nie możemy mieć go przy sobie. Jako prezes firmy, dyrektor lub przedsiębiorca powinieneś zadbać, aby Twoi pracownicy, klienci i kontrahenci mogli bezpiecznie przechować telefon na czas spotkania. Jak? Wyposażając firmę w szafę na telefony komórkowe. Pozwoli Ci to nie tylko uniknąć niezręcznych sytuacji, ale również podniesie standard firmy.
    Czytaj więcej
  21. Meble warsztatowe dla profesjonalistów – jak powinna wyglądać nowoczesna pracownia?

    Meble warsztatowe dla profesjonalistów – jak powinna wyglądać nowoczesna pracownia?

    Prowadząc warsztat – samochodowy, stolarski, ślusarski czy inny – nie sposób obejść się bez profesjonalnego wyposażenia w postaci nowoczesnych, ergonomicznych i funkcjonalnych mebli warsztatowych. Bowiem wygląd Twojej pracowni ma ogromne jest znaczenie. Jest swego rodzaju wizytówką zakładu. Poza tym odpowiednie meble usprawniają pracę i pozwalają zachować porządek w warsztacie.
    Czytaj więcej
  22. Jak dbać o sprzęty biurowe? Czyste wyposażenie biura zwiększa wydajność pracy

    Jak dbać o sprzęty biurowe? Czyste wyposażenie biura zwiększa wydajność pracy

    Utrzymanie sprzętów biurowych w czystości gwarantuje nie tylko zdrową atmosferę pracy. Wydajność i żywotność urządzeń elektronicznych wzrasta, gdy regularnie usuwamy zalegające w nich brud, kurz i bakterie. Jak dbać o sprzęty biurowe w odpowiedni sposób?

    Czytaj więcej
  23. Wyposażenie ogrodu - solidne meble na firmowe eventy

    Wyposażenie ogrodu - solidne meble na firmowe eventy

    Pięknie wyeksponowana struktura drewna, malowanie proszkowe, ochrona przed korozją. Solidne, estetyczne i uniwersalne. Meble ogrodowe do firmy lub zestawy piknikowe na duży event w plenerze, oprócz funkcjonalnego designu, powinna cechować przede wszystkim odporność na zmienne warunki atmosferyczne. Jaki zestaw mebli ogrodowych wybrać, aby przez długie lata cieszyć się piknikową aranżacją?

    Czytaj więcej
  24. Szafy ubraniowe – rodzaje i zastosowanie tych nowoczesnych mebli metalowych dla firm

    Szafy ubraniowe – rodzaje i zastosowanie tych nowoczesnych mebli metalowych dla firm

    Szafa metalowa ubraniowa to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Dlaczego? Ponieważ wysokiej jakości blacha stalowa, z której jest wykonana, stanowi jeden z najlepszych materiałów do produkcji mebli przeznaczonych do przechowywania odzieży i obuwia w agresywnym środowisku. Jej trwałość, odporność i estetyka sprawiają, że jest to inwestycja na lata. Bowiem każda szafa socjalna pomalowana w technologii proszkowej nawet po długim czasie użytkowania zachowuje swoje właściwości i wciąż prezentuje się niezwykle elegancko. W poniższym artykule omawiamy rodzaje szaf ubraniowych oraz przyglądamy się ich najbardziej popularnym zastosowaniom.

    Czytaj więcej
  25. Meble medyczne – jak wyposażyć gabinet lekarski?

    Meble medyczne – jak wyposażyć gabinet lekarski?

    Meble medyczne to szczególny rodzaj mebli metalowych. Muszą być maksymalnie bezpieczne – dla pacjenta i personelu medycznego, sterylne, higieniczne oraz łatwe do utrzymania w czystości. Poza tym, mając kontakt zarówno z lekami, jak i różnego typu substancjami chemicznymi, a także płynami ustrojowymi, powinny być wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej i kwasoodpornej. Istotna jest również ich mobilność.

    Czytaj więcej
  26. Jak wybrać funkcjonalny stolik chirurgiczny?

    Jak wybrać funkcjonalny stolik chirurgiczny?

    Stoliki chirurgiczne stanowią niezbędny element wyposażenia placówek o charakterze medycznym — znajdują swoje zastosowanie w szpitalach, przychodniach, a także przestrzeniach stworzonych z myślą o alergikach. Na jakie parametry warto zwrócić uwagę, by wybrać najbardziej funkcjonalny model?
    Czytaj więcej
  27. Profesjonalne meble medyczne — jakie wymagania muszą spełniać?

    Profesjonalne meble medyczne — jakie wymagania muszą spełniać?

    Profesjonalny producent mebli medycznych staje przed wyjątkowo trudnym zadaniem — musi zapewnić placówkom medycznym sprzęt gwarantujący pełne bezpieczeństwo, trwałość i odporność na działanie wielu substancji, ergonomię oraz komfort użytkowania. Zobacz, czym warto kierować się podczas wyboru mebli do szpitala, przychodni, gabinetu zabiegowego czy hospicjum.

    Czytaj więcej
  28. Tanie meble biurowe - w co warto się wyposażyć?

    Tanie meble biurowe - w co warto się wyposażyć?

    Dobrze wyposażone biuro nie tylko prezentuje się bardziej profesjonalnie, ale również wyróżnia się większą funkcjonalnością. Łatwiej pomieścić w nim wszystkie niezbędne dokumenty oraz akcesoria, a jednocześnie zadbać o utrzymanie porządku. Osobom, które są na etapie rozpoczynania własnej działalności gospodarczej zazwyczaj zależy na ograniczeniu początkowych kosztów związanych z założeniem firmy. Chcąc wyposażyć biuro, warto więc zdecydować się na tanie meble biurowe. Czym wyróżniają się tego typu produkty i w jakie meble warto zaopatrzyć się na początek?

    Czytaj więcej
  29. Jak przechowywać dokumenty w biurze?

    Jak przechowywać dokumenty w biurze?

    Utrzymywanie porządku w dokumentacji ma kluczowe znaczenie z kilku powodów. Dzięki temu jesteśmy w stanie nie tylko szybciej znaleźć konkretne akta z danego okresu, ale również wprowadzamy do biura ład, co przekłada się na większy komfort pracy oraz ułatwia koncentrację. Ponadto, zabezpieczone dokumenty trudniej zgubić, zabrudzić czy mechanicznie uszkodzić. Kolejne lata działalności każdej firmy wiążą się z coraz większą liczbą różnego rodzaju papierów. Szafa na akta to zdecydowanie jeden z najlepszych sposobów przechowywania dokumentacji, który zapewni jej bezpieczeństwo, a pracownikom ułatwi dostęp do całości.
    Czytaj więcej
  30. Meble gastronomiczne - nowoczesne rozwiązania dla restauracji i hoteli

    Meble gastronomiczne - nowoczesne rozwiązania dla restauracji i hoteli

    Jako właściciel restauracji z pewnością wiesz, że wyposażenie lokali gastronomicznych musi spełniać szereg wymagań. Przede wszystkim nowoczesne meble gastronomiczne – podobnie jak meble kwasoodporne – powinny być łatwe do utrzymania w czystości oraz trwałe. Z tego powodu rezygnuje się z mebli drewnianych na rzecz mebli do gastronomii wykonanych ze stali nierdzewnej.
    Czytaj więcej
  31. Czy maseczka antybakteryjna to dobry sposób na ochronę twarzy?

    Czy maseczka antybakteryjna to dobry sposób na ochronę twarzy?

    Obecnie temat związany ze stosowaniem różnego typu ochrony przed wirusami oraz bakteriami jest obecny we wszystkich światowych mediach. Jednym ze sposobów przeciwdziałania infekcji jest zastosowanie podstawowych środków higieny. Bezpieczeństwo u podstaw jest bardzo ważne. Dlatego warto nosić w miejscach szczególnie narażonych na kontakt z wirusem chociażby maseczki antybakteryjne.

    Stanowią one absolutne minimum niezbędne, aby zachować dystans wobec różnego typu drobnoustrojów, które drogą kropelkową mogą przedostać się do wnętrza naszego organizmu. Ponadto warto zaopatrzyć się także w odpowiednie rękawiczki. Jednak drogi oddechowe to pierwsza rzecz, o którą należy zadbać. Czy maseczka antybakteryjna jest skuteczna? Tego dowiesz się z treści niniejszego artykułu!

    Czytaj więcej
  32. Jaką ochronę daje maska chirurgiczna? Czy jest to również maska antywirusowa?

    Jaką ochronę daje maska chirurgiczna? Czy jest to również maska antywirusowa?

    W przypadku sezonów chorobowych, a tym bardziej epidemii czy pandemii, niezbędne jest stosowanie wszelkich środków bezpieczeństwa, które pozwolą nie zachorować i cieszyć się dobrym zdrowiem. Do tych najczęściej wymienianych zaliczana jest maska chirurgiczna, która na co dzień stosowana jest przede wszystkim przez personel medyczny. Czy można wykorzystać ją również w ochronie przed wirusami i czy jej zakup jest w ogóle możliwy? Sprawdźmy!

    Czytaj więcej
  33. Maseczki ochronne na twarz – rodzaje i zastosowanie

    Maseczki ochronne na twarz – rodzaje i zastosowanie

    Nowo powstające gatunki i szczepy bakterii bardzo źle wpływają na obecny rynek artykułów medycznych. Dlaczego? Bardzo ciężko jest wystarczająco szybko zaradzić mutacjom genetycznym, które całkowicie zmieniają odporność danego wirusa lub bakterii. Wpływa na to bardzo duża ilość czynników, których żadne środowisko lekarzy nie jest w stanie w pełni sklasyfikować. Co do jednego jest natomiast całkowita pewność. Prewencja i profilaktyka są skuteczniejsze niż ewentualne leczenie. Dlatego warto wyposażyć się w elementarną wiedzę na temat higieny i podstawowe środki ochrony, takie jak maseczka antybakteryjna, rękawiczki oraz odzienie z długim rękawem. Czy maseczki ochronne na twarz spełniają swoją rolę? Które są skuteczne, a które nie? Tego dowiesz się właśnie tutaj!

    Czytaj więcej
  34. NAJLEPSZA MASECZKA OCHRONNA NA TWARZ – JAKĄ WYBRAĆ?

    NAJLEPSZA MASECZKA OCHRONNA NA TWARZ – JAKĄ WYBRAĆ?

    Kiedy powietrze staje się ciężkie od smogu lub też sezon sprzyja wylęganiu i rozprzestrzenianiu się w powietrzu wirusów, każdy zadaje sobie pytanie o to, czy warto nosić maseczkę ochronną, a jeśli tak, to jaką wybrać? Przed czym chroni? I komu tak naprawdę się przyda? Jak znaleźć najlepszą maseczkę ochronną?
    Czytaj więcej
  35. Płyn dezynfekujący

    Płyn dezynfekujący

    Preparaty do oczyszczania dłoni i powierzchni powstały z myślą o likwidowaniu różnego typu drobnoustrojów. Są one skutecznymi substancjami o działaniu biobójczym i likwidują większości bakterii, a także powodują wyniszczenie niektórych szczepów wirusów. Wystarczy 20 sekund, aby w pełni pozbyć chorobotwórczych mikroorganizmów z ciała lub przedmiotów codziennego użytku. Najczęściej występują one pod postacią płynu dezynfekującego do rąk lub żelu. Stanowią przez to bardzo dobre rozwiązanie w momencie, gdy dostęp do bieżącej wody i mydła jest utrudniony. Ponadto mocno ułatwiają zachowanie podstawowej higieny w podróży lub w trakcie zwiększonej ilości zachorowań. Chronią prewencyjnie przed wieloma różnymi chorobami powodowanymi przez bakterie, wirusy i grzyby. Czy warto zaopatrzyć się w preparat tego rodzaju? Zdecydowanie tak.

    Czytaj więcej
  36. Czy maseczki antybakteryjne skutecznie chronią przed zanieczyszczeniami?

    Czy maseczki antybakteryjne skutecznie chronią przed zanieczyszczeniami?

    Na pewno większości z Was maseczka ochronna kojarzy się z tym elementem odzieży ochronnej, który najczęściej noszą lekarze, pielęgniarki lub dentyści. Jednak w dobie współczesnych wydarzeń, jakim jest nie tylko epidemia koronawirusa, ale także wszechobecny smog, pył i inne zanieczyszczenia powietrza, noszenie maski medycznej przez "zwykłych" ludzi jest bardzo mądrym posunięciem. Tego rodzaju zabezpieczenie zmniejsza prawdopodobieństwo wystąpienia infekcji oraz chroni nasz układ oddechowy. W poniższym artykule znajdziesz garść informacji na temat skuteczności maseczek higienicznych oraz dowiesz się, dlaczego naprawdę warto je nosić.

    Czytaj więcej
  37. Szafy na komputer przemysłowy – czym się cechują i gdzie się ich używa?

    Szafy na komputer przemysłowy – czym się cechują i gdzie się ich używa?

    Szafy na komputer przemysłowy służą do pracy na rzeczonym sprzęcie w trudnych warunkach. Składają się z przeszklonej części na monitor, która pozwala na korzystanie z komputera na przykład na hali produkcyjnej. Dolna zasłonięta część zaś służy do bezpiecznego przechowywania jednostki i innych urządzeń towarzyszących. Wysuwana półka pozwala na proste i wygodne korzystanie z klawiatury.

    Każda szafka metalowa na komputer posiada nóżki z możliwością poziomowania, co pozwala ustawić ją nawet na nierównej podłodze. Wnętrze szafy na komputer wyposażone jest w elektryczny wentylator pozwalający na chłodzenie pracującego sprzętu. W poniższym artykule dowiesz się, jakie są zalety szafki na komputer przemysłowy i gdzie najczęściej się ich używa. Zapraszamy do lektury.

    Czytaj więcej
  38. Szafy na rysunki i mapy – kto powinien zainwestować w te nowoczesne meble biurowe?

    Szafy na rysunki i mapy – kto powinien zainwestować w te nowoczesne meble biurowe?

    Wśród nowoczesnych mebli biurowych metalowych znaleźć można nie tylko szafy na nośniki, ale także szafy na rysunki i mapy. Choć są może mniej popularne niż na przykład szafy kartotekowe, nadal znajdują zastosowanie w wielu biurach i firmach. Wykorzystywane w branżach takich jak architektura, geodezja czy malarstwo, odpowiadają na potrzeby osób wykonujących rzeczone zawody. W poniższym artykule przyglądamy się tego rodzaju meblom i wyjaśniamy, skąd bierze się – mimo wszystko – ich niegasnąca popularność. Zachęcamy do lektury.

    Czytaj więcej
  39. Rodzaje i zastosowanie regałów metalowych

    Rodzaje i zastosowanie regałów metalowych

    Regał metalowy to bardzo praktyczny mebel, który nie tylko służy do przechowywania różnych przedmiotów, ale także pozwala utrzymać porządek i odpowiednio zaaranżować przestrzeń.

    Regały – w zależności od rodzaju – sprawdzają się w różnych miejscach, w tym w bibliotekach i czytelniach, magazynach, piwnicach, garażach lub na zapleczach sklepowych. Wykonane z solidnej blachy stalowej są inwestycją na lata i doskonale się prezentują. W poniższym artykule prezentujemy rodzaje regałów metalowych i podpowiadamy, gdzie można je wykorzystać.

    Czytaj więcej
  40. Meble do komputerów – rodzaje i zastosowanie

    Meble do komputerów – rodzaje i zastosowanie

    Meble do komputerów to praktyczne i potrzebne elementy wyposażenia różnych przedsiębiorstw. Sprawdzą się zarówno w domowym biurze, jak i w firmie oraz wszędzie tam, gdzie priorytetem jest bezpieczne przechowywanie użytkowanych sprzętów i odpowiednia organizacja przestrzeni. Jeśli używamy kilku urządzeń, w tym laptopa i tablet, tym bardziej warto zaopatrzyć się porządne meble do komputerów i sprzętu elektronicznego. W poniższym artykule przyglądamy się ich rodzajom i podpowiadamy, na co zwrócić uwagę przy wyborze konkretnych modeli.

    Czytaj więcej
  41. Ścianki, wózki i stoły narzędziowe – jakie meble warsztatowe wybrać?

    Ścianki, wózki i stoły narzędziowe – jakie meble warsztatowe wybrać?

    Zarówno przydomowy warsztat, jak i profesjonalna pracownia powinny być odpowiednio wyposażone. Tylko solidne meble warsztatowe gwarantują sprawną pracę, porządek i właściwe przechowywanie narzędzi. Jeśli jesteś majsterkowiczem z zamiłowania, możesz wykonać niektóre meble sam, jednak nic nie będzie tak solidne i funkcjonalne, jak gotowe meble metalowe. Jesteśmy zdania, że najlepiej postawić na sprawdzone produkty, a samodzielnie wykonać ewentualnie dodatki, na przykład szuflady. W poniższym artykule podpowiadamy, jakie meble do warsztatu wybrać, aby spełniły Twoje oczekiwania.

    Czytaj więcej
  42. Szafki śniadaniowe dla pracowników – przepisy dotyczące jadalni w miejscu pracy

    Szafki śniadaniowe dla pracowników – przepisy dotyczące jadalni w miejscu pracy

    Choć wydaje się sprawą oczywistą, że w każdym miejscu pracy powinna być jadalnia lub wydzielona przestrzeń, w której pracownik może spokojnie zjeść i spędzić przerwę, to jednak nie wszyscy pracodawcy tego przestrzegają. Na szczęście istnieją pewne regulacje prawne, które dbają o to, by osoby zatrudnione w danej firmie miały dostęp zarówno do jadalni, jak i szafek śniadaniowych. W poniższym artykule omawiamy istniejące przepisy BHP w zakresie wyposażenia jadalni pracowniczej oraz podpowiadamy, jakie szafki śniadaniowe wybrać, aby były zgodne z obowiązującymi normami.

    Czytaj więcej
  43. Sejfy – rodzaje i zastosowanie

    Sejfy – rodzaje i zastosowanie

    Bezpieczeństwo jest dla większości z nas wartością nadrzędną. Z tego powodu w domach i firmach montujemy alarmy, ubezpieczamy cenne przedmioty lub przechowujemy swoje kosztowności w sejfach. To ostatnie rozwiązanie zyskuje coraz większą popularność zarówno wśród przedsiębiorców, jak i osób prywatnych. Dawnej sejfy kojarzyły się tylko z bankami i sklepami jubilerskimi, dziś można je spotkać także w wielu domach i małych firmach. To, jaki sejf wybrać, zależy od tego, co będziemy w nim przechowywać. Jest wiele rodzajów tego typu zabezpieczeń, które mają czasem podobne, a czasem różne zastosowanie. W poniższym artykule przyglądamy się najpopularniejszym rodzajom sejfów i zwracamy uwagę na ich najważniejsze cechy.

    Czytaj więcej
  44. Szafki na laptopy – rodzaje i zastosowanie mebli do komputerów przenośnych

    Szafki na laptopy – rodzaje i zastosowanie mebli do komputerów przenośnych

    Szafki na laptopa cieszą się ogromną popularnością w wielu firmach i instytucjach. Meble te służą nie tylko do przechowywania komputerów przenośnych, ale również tabletów. Ich największą zaletą jest to, iż pozwalają na składowanie urządzeń i ich jednoczesne ładowanie. Dzięki temu odłożony sprzęt już po kilku godzinach znów jest gotowy do użytku bez konieczności podłączania do prądu. W poniższym artykule przyglądamy się rodzajom szaf na laptopy i tablety oraz wyjaśniamy, gdzie znajdują zastosowanie.

    Czytaj więcej
  45. Szafki dla uczniów i ławki szkolne – wybieramy nowoczesne meble do szkół i przedszkoli

    Szafki dla uczniów i ławki szkolne – wybieramy nowoczesne meble do szkół i przedszkoli

    Meble szkolne nie są zwykłymi elementami wyposażenia sali lub szatni. Szafki służą zapewnieniu uczniom prywatności oraz odciążają ich kręgosłupy. Ławki natomiast stanowią miejsce do nauki, a niedostosowane do wzrostu dziecka przyczyniają się do wad postawy. Widać więc, że nie można ich wybrać przypadkowo, zwłaszcza, że muszą być dostosowane do obowiązujących norm. W poniższym artykule podpowiadamy, jakie meble szkolne wybrać, żeby spełniały swoją funkcję i były zgodne z przepisami.

    Czytaj więcej
  46. Jaki wózek na laptopy wybrać?

    Jaki wózek na laptopy wybrać?

    Laptopy, od momentu wejścia na rynek, zrewolucjonizowały wiele dziedzin życia. Począwszy od normalnego użytkowania komputera do celów domowych, aż po pracę i uczelnie, gdzie przy ich pomocy sporządzane są notatki. Nic więc dziwnego, że nieustanny rozwój technologii sprawia, iż coraz częściej zastępują one komputery stacjonarne. Ich głównym atutem jest możliwość łatwego transportu, używania praktycznie w każdym miejscu i zachowanie parametrów tradycyjnego urządzenia.

    Czytaj więcej
  47. Wizjer elektroniczny – jak zwiększyć bezpieczeństwo w domu?

    Wizjer elektroniczny – jak zwiększyć bezpieczeństwo w domu?

    W domu każdy powinien czuć się bezpiecznie i komfortowo. W tym celu szuka się innowacyjnych rozwiązań i udogodnień, które mają nam to zagwarantować. Drzwi i okna antywłamaniowe, rolety zewnętrzne, bramy elektroniczne – to tylko z kilka z wielu możliwości, jakie oferuje nowoczesna technologia w dziedzinie zabezpieczeń. Coraz popularniejsze stają się systemy alarmowe i kamery do monitoringu, ale przede wszystkim triumf święci wizjer elektroniczny. Poniższy artykuł wyjaśnia fenomen tego urządzenia i podpowiada, jak zwiększyć bezpieczeństwo w swoim domu.

    Czytaj więcej
  48. Stół warsztatowy – noworoczne porządki

    Stół warsztatowy – noworoczne porządki

    O ile koniec roku to dobry czas na różnego rodzaju podsumowania, to jego początek zwykle uważa się za idealną porę na planowanie przyszłości. Nie mówimy tu tylko o noworocznych postanowieniach, ale działaniach rozpisanych w dłuższym horyzoncie czasowym. Pomóc w tym trudnym zadaniu możemy sobie sami – jasności umysłowej sprzyja bowiem porządek w miejscu pracy. Nie od dziś znane jest powiedzenie: pokaż mi swoje biurko, a powiem ci jakim człowiek jesteś. Choć nie warto przyjmować tych słów dosłownie, to jednak w jakiś sposób otoczenie, w którym przebywamy, odzwierciedla nasz styl pracy.

    Czytaj więcej
  49. Tablice interaktywne – zastosowanie urządzeń multimedialnych w szkole

    Tablice interaktywne – zastosowanie urządzeń multimedialnych w szkole

    Urządzenia multimedialne – takie jak tablica interaktywna – mają niemałe znaczenie w procesie edukacji. Są odpowiedzią na potrzeby współczesnej szkoły, która szuka innowacyjnych rozwiązań, aby jeszcze lepiej dotrzeć do uczniów, zaciekawić ich omawianym materiałem i pomóc nauczycielom w prowadzeniu interesujących zajęć. Tablice interaktywne, ale także projektory, rzutniki oraz inne narzędzia, powinny znaleźć się w każdej szkole. W poniższym artykule prezentujemy wybrane multimedia i pokazujemy ich pozytywny wpływ na nauczanie.

    Czytaj więcej
  50. Meble i krzesła biurowe – jak urządzić biuro?

    Meble i krzesła biurowe – jak urządzić biuro?

    Idealne miejsce pracy to takie, w którym czujemy się dobrze, a wykonywane obowiązki ułatwia i usprawnia dobrze wyposażone biuro. Niezależnie więc od tego, czy chodzi o gabinet w firmie, czy o home office – odpowiednie meble biurowe to podstawa do zachowania porządku i estetycznej organizacji przestrzeni. Powinny być przede wszystkim wygodne i wykonane z wysokiej jakości materiałów, ponieważ będą codziennie eksploatowane przez minimum 8 godzin. Ważne jest jednak również to, aby były nie tylko komfortowe w użytkowaniu, ale także funkcjonalne i dobrze się prezentowały. W końcu biuro – zwłaszcza takie, w którym będziesz przyjmował klientów – to wizytówka Twojej firmy. Warto więc zadbać o ich jakość i styl.

    Czytaj więcej
  51. Szafa na akta – co mówi ustawa

    Szafa na akta – co mówi ustawa

    Obowiązkiem każdego zakładu pracy jest przechowywanie akt pracowniczych przez cały okres zatrudnienie konkretnej osoby, a następnie jeszcze przez ustawowo określony czas po ustaniu stosunku pracy. Co więcej, s zafy na akta powinny być odpowiednio zabezpieczone przed kradzieżą, zniszczeniem na skutek zalania czy pożaru, a dostęp do dokumentów powinny posiadać tylko osoby upoważnione. Te kwestie określa rozporządzenie Ministra Kultury z 15 lutego 2005 r. w sprawie warunków przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców (DzU z 2005 r. nr 32, poz. 284) wydane na podstawie art. 51n ust. 2 ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. Warto o tym wiedzieć, aby uniknąć nieprzyjemności podczas potencjalnej kontroli.

    Czytaj więcej
  52. Wyposażenie biura- jak się za to zabrać?

    Wyposażenie biura- jak się za to zabrać?

    Dobra organizacja miejsca pracy usprawnia i poprawia jakość oferowanych usług. To jedna z podstawowych zasad, na które zwracają uwagę szkoleniowcy, wdrażający metody Lean Management.

    Czytaj więcej
  53. Szafki katalogowe- podstawa przejrzystego systemu katalogowania

    Szafki katalogowe- podstawa przejrzystego systemu katalogowania

    Katalogowanie dokumentów, pod kątem alfabetycznym, czasowym, rzeczowym, to rzecz niezwykle trudna i wymagająca zdyscyplinowania. Poszukiwanie pism, teczek czy kart katalogowych, powinno być łatwe i szybkie. Potrzebny jest do tego przejrzysty, intuicyjny system przechowywania i szafki katalogowe.

    Czytaj więcej
  54. Ścianki warsztatowe- minimum miejsca, maksimum porządku

    Ścianki warsztatowe- minimum miejsca, maksimum porządku

    Są takie miejsca i pomieszczenia, w których trudno utrzymać porządek. Duża ilość różnorodnych sprzętów, narzędzi i drobnych elementów montażowych, nie daje się łatwo okiełznać i zamknąć w pudełkach.

    Czytaj więcej
  55. Zamek na klucz, szyfrowy, a może zamek elektroniczny?

    Zamek na klucz, szyfrowy, a może zamek elektroniczny?

    Zapewnienie ochrony dotyczy zarówno ludzi, mienia jak i dokumentacji. Dlatego tak ważne jest odpowiednie dobranie zamków do poszczególnych stref i pomieszczeń. Zamontowanie w drzwiach zamków antywłamaniowych, zabezpieczenie bram wjazdowych, ochrona przetwarzanej dokumentacji zgodnie z przepisami RODO, zapewnienie pracownikom komfortowego miejsca do pracy, bezpieczeństwa rzeczy do nich należących i potrzeb socjalnych.

    Czytaj więcej
  56. Pamiętaj o urządzeniu warsztatu

    Pamiętaj o urządzeniu warsztatu

    Warsztat wcale nie musi się kojarzyć z miejscem zawodowej pracy. Majsterkowaniem często zajmujemy się w domu, gdzie warto w tym celu przygotować warsztat. Można go urządzić na przykład w garażu albo w piwnicy. Takie miejsce z pewnością przyda się do wielu domowych napraw lub innych czynności.

    Czytaj więcej
  57. Praktyczne meble do szatni

    Praktyczne meble do szatni

    Meble do szatni to istotne wyposażenie w firmie. Być może nie muszą się prezentować designersko, ale powinny być wygodne i praktyczne w użytkowaniu. Wypada także, by posiadały wystarczająco dużo miejsca na schowanie potrzebnych rzeczy, przede wszystkim ubrań. Rozmiar szafek do szatni uzależniony jest oczywiście od powierzchni, jaką dysponuje dana firma.

    Czytaj więcej
  58. Jak wybrać stoliki i krzesła szkolne?

    Jak wybrać stoliki i krzesła szkolne?

    Nasze dzieci spędzają najwięcej czasu w dwóch miejscach - w domu i w szkole. Szkoła powinna zapewnić dziecku sprzyjające warunki do nauki. Jedną z najważniejszych składowych jest komfort ucznia. Dotyczy to stolików szkolnych i krzeseł. Ich wysokość ma nie

    Czytaj więcej
  59. Pod kluczem bezpieczniej

    Pod kluczem bezpieczniej

    W Twojej firmie ktoś nieustannie gubi klucze od pomieszczeń? Nie możesz znaleźć potrzebnych kluczy właśnie wtedy, gdy są potrzebne? A może szukasz skutecznego sposobu na zabezpieczenie kluczy? Metalowa szafka na klucze to proste, a zarazem wygodne i skuteczne rozwiązanie.

    Czytaj więcej
  60. Wygodne i praktyczne wózki na tablety

    Wygodne i praktyczne wózki na tablety

    Wózek na tablety to propozycja, która idealnie sprawdzi się wszędzie tam, gdzie pojawia się konieczność bezpiecznego przechowywania oraz bezproblemowego ładowania tabletów. Wózek może być wykorzystywany na uczelniach, w szkołach, salach konferencyjnych, zakładach pracy czy magazynach, w których pracownicy obsługują tablety.

    Czytaj więcej
  61. Co oznacza certyfikat w przypadku sejfu?

    Co oznacza certyfikat w przypadku sejfu?

    Wszyscy mają ogólne pojęcie, czym jest sejf - szczelnym pojemnikiem z metalu, który pozwala przechowywać cenne przedmioty. Jednak na rynku jest dostępnych sporo modeli różniących się między sobą oznaczeniami. W związku z dużym wyborem często zastanawiamy się, jaki sejf wybrać?

    Czytaj więcej
  62. Jak bezpiecznie trzymać gotówkę i dokumenty w hotelu?

    Jak bezpiecznie trzymać gotówkę i dokumenty w hotelu?

    W podróż często udajemy się w celach służbowych lub na urlop w kraju i za granicę. Wyjazdy odbywają się w ciągu całego roku, a najbardziej oblegane sezony to oczywiście wakacje i przerwy świąteczne.

    Czytaj więcej
  63. W trosce o środowisko naturalne

    W trosce o środowisko naturalne

    Segregacja odpadów, do niedawna jeszcze traktowana jako dodatkowe udziwnienie, dziś stała się niemal powszechna – wszystko za sprawą powstania Wspólnego Systemu Segregacji Odpadów oraz rozporządzenia Ministra Środowiska. Segregują wszyscy: mieszkańcy wspó

    Czytaj więcej
  64. Nowoczesny podgląd

    Nowoczesny podgląd

    Zastanawiasz się nad wymianą wizjera w drzwiach? Czasy montowania dość topornego „judasza” dawno już minęły: obecnie możesz zdecydować się na wizjer elektroniczny, posiadający szereg zalet. Taki elektroniczny wizjer może być zamontowany w drzwiach wejściowych, ale nie tylko; doskonale sprawdzi się również w pokojach hotelowych, salach szpitalnych, celach więziennych – wszędzie tam, gdzie potrzebne jest niezawodne rozwiązanie umożliwiające sprawdzenie osoby znajdującej się za drzwiami.

    Czytaj więcej
  65. Bezpieczeństwo ponad wszystko - metalowa szafka na klucze doskonałym rozwiązaniem

    Bezpieczeństwo ponad wszystko - metalowa szafka na klucze doskonałym rozwiązaniem

    W każdej firmie powinno znaleźć się miejsce, w którym bezpiecznie będzie można przechowywać klucze. Tylko wtedy mamy pewność, że te nie dostaną się w niepowołane ręce, a co za tym idzie - nie ucierpi mienie firmy. Gdzie zatem trzymać klucze, żeby łatwo było je zlokalizować, ale równocześnie pozostawały poza zasięgiem przypadkowych osób?

    Czytaj więcej
  66. Czy regały magazynowe nadają się jedynie do magazynu?

    Czy regały magazynowe nadają się jedynie do magazynu?

    Z całą pewnością regały magazynowe sprawdzają się świetnie jako funkcjonalne i praktyczne wyposażenie do składowania produktów na zapleczach sklepów. Właściciele sklepów zastanawiają się jednak często, czy tego rodzaju meble równie dobrze spiszą się jako półki, na których w przestrzeni dostępnej dla klientów można wyeksponować sprzedawany towar.

    Czytaj więcej
  67. Wygodne meble w przestrzeni socjalnej - sprawdź nasze propozycje!

    Wygodne meble w przestrzeni socjalnej - sprawdź nasze propozycje!

    Wygodne meble socjalne są niezbędne w każdym zakładzie pracy. Niezależnie od tego, czy pracownicy potrzebują miejsca do przechowywania ubrań roboczych, odzieży BHP czy okryć wierzchnich, pojemne szafki o wzmocnionej konstrukcji sprawdzą się idealnie. Przed dokonaniem zakupu zapoznaj się z najpopularniejszymi modelami dostępnymi na rynku.

    Czytaj więcej
  68. System Mul-T-Lock - proste rozwiązanie do Twojego biura i domu

    System Mul-T-Lock - proste rozwiązanie do Twojego biura i domu

    System klucza generalnego to rozwiązanie, które coraz częściej pojawia się w dużych firmach. Wiąże się ono z dużą wygodą: zgodnie z działaniem systemu właściciel posiada jeden klucz, który otwiera wszystkie zamki, natomiast pracownicy otrzymują klucze, dzięki którym mają dostęp tylko do części pomieszczeń. System klucza generalnego doskonale sprawdzi się również w przypadku wspólnot mieszkaniowych: lokatorzy otrzymują jeden klucz, za pomocą którego mogą otwierać na przykład drzwi wejściowe do klatki, drzwi do piwnicy oraz śmietnik. Możesz z powodzeniem zainstalować taki system również w domu jednorodzinnym: dzięki temu nie musisz nosić ze sobą wielu kluczy.

    Czytaj więcej
  69. Meble metalowe Poznań – rozwiązania dla biura i domu

    Meble metalowe Poznań – rozwiązania dla biura i domu

    Meble metalowe są wyposażeniem niejednego biura, ale znalazły swoje zastosowanie także i w budynkach mieszkalnych. Są to meble trwałe, solidnie wykonane i stabilne. Można w nich przechowywać dokumentację, urządzenia oraz wszelkie akcesoria biurowe niezbędne do wykonywania codziennych obowiązków. W szatniach pracowniczych będą pełnić rolę przechowywalni odzieży.

    Czytaj więcej
  70. Wszystko pod kontrolą, czyli porządek w warsztacie

    Wszystko pod kontrolą, czyli porządek w warsztacie

    Warsztaty samochodowe i rzemieślnicze, a nawet przydomowe pomieszczenia dla majsterkowiczów pełne są narzędzi, akcesoriów i wszelkiego typu tzw. „przydasiów”, których nikt nie wyrzuca, bo być może kiedyś znajdą swoje zastosowanie.

    Czytaj więcej