W każdym biurze musi znajdować się odpowiednia liczba biurek i stołów, dopasowana do potrzeb pracowników oraz warunków lokalowych. Stoły wraz z krzesłami umieszczamy w salach konferencyjnych czy poczekalniach. Z kolei biurka stanowią podstawowe miejsca pracy wielu osób w firmie i powinny być ergonomiczne oraz wygodne, bez względu na to, czy korzysta z nich telemarketer czy prezes.
Biurko elektryczne – nowoczesność i komfort
Niektóre modele biurek posiadają elektryczną regulację wysokości. Specjalny stelaż umożliwia podnoszenie blatu w zakresie góra-dół, dając możliwość jak najlepszego dopasowania do wzrostu i ułożenia kręgosłupa. Kolejnym udogodnieniem jest możliwość ułożenia wszystkich przewodów pod blatem i „wypuszczenia” niezbędnych kabli przez specjalny otwór, dzięki czemu nie plączą się i nie przeszkadzają podczas pracy. Ten ergonomiczny mebel jest rozwiązaniem, które sprawdzi się w wielu przypadkach, w których potrzebne jest uniwersalne biurko. Regulowana wysokość sprawia, że będzie można je długo wykorzystywać i dopasowywać do indywidualnych wymagań.
Biurko metalowe – nowoczesny styl
Biurko metalowe to wytrzymały, funkcjonalny i trwały mebel o lekkiej konstrukcji, który sprawdzi się w wielu wnętrzach – m.in. w warsztatach, w których istotną rolę odgrywa odporność mebli na zabrudzenia czy w szpitalach lub przychodniach, gdzie istotna jest łatwość utrzymania wszelkich elementów wyposażenia w czystości i możliwość ich dezynfekcji. Biurko metalowe znajdzie swoje zastosowanie również w przestrzeniach biurowych, w których dominuje nowoczesny styl.
Stół biurowy i stoły konferencyjne
Stół biurowy to mebel, który, obok biurka, znajdzie swoje zastosowanie w gabinetach, na salach sprzedaży czy w tzw. przestrzeni open space. Przy biurku skupiamy się na pracy, często mamy rozłożone dokumenty, które nie każdy powinien widzieć. W takiej sytuacji, gdy przychodzi do nas pracownik czy kontrahent, świetnym rozwiązaniem jest przeniesienie się do stołu biurowego, oddalonego od stanowiska pracy. W biurze niezbędne okazują się również stoły konferencyjne, które zapewniają miejsca większej ilości pracowników lub kontrahentów. Stoły konferencyjne są niezbędne podczas posiedzeń zarządów, rad nadzorczych czy akcjonariuszy. To przy nich zapadają ważne decyzje i dyskutowane są ważkie tematy dotyczące lou przedsiębiorstw i ich pracowników.