Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.
hidden +48 661 604 605
hiddenbiuro@keypol.com.pl
Kupujesz większe ryzy papieru zamiast pojedynczych plików kartek? Wiesz, że orędzej czy później nożyczki przestają wystarczać. Prowadzisz firmę, która gromadzi większą ilość plików oraz drukujesz codzienne po kilkaset stron dokumentów? Może się wtedy okazać niezbędny zakup trymera lub gilotyny. Konieczność szybkiego i równego przycięcia większej ilości kartek zmusza do zakupu modelu, które wpłynie na efektywność wykonywania poszczególnych zadań. Trymery i gilotyny usprawniają proces odcinania papieru i separowania na poszczególne dokumenty bądź znacznie szybsze odcinanie wydruków w postaci ksero lub projektów graficznych. Pytanie jednak co wybrać? To zależy.
Przede wszystkim zakup wspomnianego trymera lub gilotyny należy przemyśleć. Czy wiesz co jest ważnym elementem w każdym zakładzie, który odpowiada za podstawowy wzrost efektów pracy każdego dnia? Jest to dobre wyposażenie biura oraz dobór odpowiedniej jakości akcesoriów biurowych. Zawsze zastanów się nad tym, czy dane meble zaimplementowane w Twoim biurze spełniają potrzeby osób, które z niego korzystają. Polega to na tym, że powinieneś zapewnić odpowiednio zagospodarowaną przestrzeń pracowniczą, która umożliwi szybkie i sprawne realizowanie zleconych zadań.
Ważne są przede wszystkim indywidualnie dopasowane fotele biurowe oraz biurka. Zbyt niskie lub wysokie akcesoria biurowe sprawią, że podwładni będą mieli problemy z koncentracją. Ponadto będą musieli częściej odrywać się od zadań. Twoi pracownicy nie będą w stanie efektywnie wykonywać swojej pracy i narzekać mogą na bóle pleców, karku oraz nadgarstków.
Przede wszystkim trymery podobnie jak gilotyny stworzone są do cięcia papieru. Robią to na nieco mniejszą skalę, bo do 8 kartek. Są przy tym dużo bardziej precyzyjne, a cięcie takim trymerem zakończyć można lub zacząć nawet na środku kartki. Jest to niemożliwe w wypadku gilotyny. Trymery mają wbudowane ostrza rotacyjne, które są w specjalnej kasecie i oprócz standardowego cięcia papieru mogą także perforować go. Zaletą są również wymienne ostrza, które można zmienić prościej niż w przypadku większych gilotyn.
Dzięki tego typu urządzeniom można nadawać inne kształty dokumentom i projektom. Kartki nie muszą być tylko proste od linijki, jak w przypadku gilotyn. Możesz wykonywać cięcia, półkola, możesz ścinać i zaokrąglać rogi kartek. Jest to także o wiele bezpieczniejsza metoda, gdyż cięcie następuje dopiero po przesunięciu ostrza po powierzchni kartki.
Gilotyna to akcesorium biurowe do cięcia dużej ilości papieru w jednym momencie. Pozwala jednorazowo przeciąć od 1 do nawet 500 kartek jednocześnie. Oczywiście w zależności od konkretnego modelu. Gilotyna nie zostawia żadnych śladów, ani nie wydziera fragmentów na krawędziach kartek. Użytkownik ma pewność, że papier zostanie przecięty w sposób estetyczny i następnie odseparowany od ryzy. Cięcie jest zawsze precyzyjne, przez co nie można mu nic zarzucić.
Gilotyna może również ciąć inne rodzaje tworzyw oprócz papieru. Przetnie plastik, folie, karton i niektóre polimery. Warto zaznaczyć, że w Biuromarket dostępnych jest wiele rodzajów gilotyn i trymerów o różnym przeznaczeniu i charakterystyce. Warto określić jakie funkcje będą najbardziej przydatne w Twoim przypadku i o jakich gabarytach urządzenie się sprawdzi. Możesz zakupić model z dociskiem ręcznym lub automatycznym. Różnica w cenie jest mała, ale chodzi głównie o to, żeby była ona dostosowany do Twojego stylu pracy. Automatu nie trzeba dociskać, aby przeciąć papier. Przydatną funkcją gilotyny automatycznej jest umożliwienie przesunięcia się ryzy papieru w czasie cięcia. Docisk automatyczny sprawdzi się doskonale w placówkach, gdzie gilotyna jest wykorzystywana często. Gilotyny są z reguły ciężkie i wymagają nieco siły. Automat natomiast wszystko ułatwia. Akcesoria biurowe nie kończą się na tych przeznaczonych do cięcia nadawania kartce papieru odpowiedniej wielkości. W Biuromarket znajdziesz także bindownice i laminatory, które dodatkowo zabezpieczą każdy dokument wydrukowany na terenie Twojej firmy!
Zdecydowałeś się na zakup urządzenia do cięcia papieru? Doskonale! W przypadku biur, gdzie trymer lub gilotyna będzie służyć do nadawania kartkom nietypowych formatów, sprawdzimy się idealnie! Gilotyny posiadają też specjalne podstawki antypoślizgowe, które wykluczają przesuwanie się urządzenia w czasie wykonywanej pracy. Poza tym modele często mają wbudowaną specjalną osłonę noża, która zwiększa bezpieczeństwo w czasie wykonywania pracy. Minimalizuje to ryzyko nieprzewidzianego wypadku.
Od lat zajmujemy się dostarczaniem szerokiego spektrum akcesoriów biurowych oraz multimediów do różnych firm! Współpracujemy w tym zakresie wyłącznie ze sprawdzonymi markami, które oferują nam wyłącznie sprzęt posiadający najwyższe certyfikaty jakości. Biuromarket sprzedaje wyłącznie taki asortyment, który zastosowaliśmy w obrębie naszych placówek. Nie wierzysz? Sprawdź sam! Znajdziesz z pewnością coś, co spełni Twoje potrzeby w 100%!